• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:39:23 följande:
    Va?
    Jag menar måste du klä dig utmannande innan de tittar surt?
  • Anonym (Isa)

Nä jag vill inte se billig ut men däremot vill jag klä mig snyggt och modemedvetet. En f-kupa är svår att gömma och jag vill inte sitta i en munkjacka direkt och jag skulle aldrig klä mig för att provocera heller.

• MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:46:18 följande:
    Nä jag vill inte se billig ut men däremot vill jag klä mig snyggt och modemedvetet. En f-kupa är svår att gömma och jag vill inte sitta i en munkjacka direkt och jag skulle aldrig klä mig för att provocera heller.
    Men tjejerna blir sura i allafall?  tråkigt sådant
  • Anonym (Isa)

Mina vänner känner mig och behandlar mig väl men problemet är nya människor. Och ja det är skittråkigt!

• MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:57:49 följande:
    Mina vänner känner mig och behandlar mig väl men problemet är nya människor. Och ja det är skittråkigt!
    Vilka är värst tycker du?

Kvinnor som har män
    Eller kvinnor som är singel
  • Anonym (Isa)

Kvinnor som har män för som singlar är dem snälla haha!

• MikPel
    Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 18:05:52 följande:
    Kvinnor som har män för som singlar är dem snälla haha!
    De får väl hålla koll på sina män i stället..
  • Anonym (Anna)

Anonym (Isa) skrev 2009-02-16 17:35:15 följande:

Jag är ganska så skonad mot ryggont men nacken känns ofta trött och det kanske är boobsen.Jag försöker vara stolt boobiman men det är inte så kul i alla miljöer som vårdcentaler, föräldramöten eller vissa parmiddagar där tjejerna direkt blir svartsjuka och avvaktande istället för att se MIG.
    Hmm... Men du, nu tror jag faktiskt bara att det är något du fått för dig. Du kan ju inte mena att du på en vårdcentral, eller ett föräldramöte, tydligt mrker att kvinnor tar avstånd från dig och blir svartsjuka, samt att detta helt otvetydigt och självklart skulle bero enbart på BRÖSTEN?! Har förvisso själv inte lika stora (75 E), men har då aldrig någonsin tänkt tanken på att det "inte skulle vara så kul i alla miljöer". Jag får lätt kontakt med andra människor, män som kvinnor. Är väldigt utåtiktad och social, och upplever snarare att jag får bra kontakt med människor överlag. Visst, det har hänt att kvinnor varit avvaktande mot mig också. Men icke att jag tänkt: Jaha, tack för det, tuttar! Nu vill hon inte prata med mig på grund av att ni är så stora och hon är svundsjuk. Min/hennes personlighet/humör/utstrålning etc, har förmodligen ingenting med det att göra, bara mina bröst... Såååå stor makt vill jag nog inte ge dem direkt...

Jag menar, snälla?! Även om det säkert är trevligt att tro att alla bryr sig så mycket om dem. Vissa gör det säkert. Men att det skulle vara jobbigt på föräldramöten eller på vårdcentralen?! Nej, tjejen, SÅ mycket uppmärksamhet får de nog tyvärr inte, så tillvida du inte går med bar överkropp, förstås...
  • Anonym (Isa)

Ja precis, men jag skulle aldrig röra någons karl och för den delen är jag gift. Tycker bara det är så löjligt, jag bryr mig inte om min man glor så länge han gör det respektfult och gör inte deras män det så är det väl inte mitt fel?

Svar på tråden Stora Bröst!