• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Anonym (Isa)

Inlägg 240 den var bra hahaha.

• Anonym (boobiman)

Ok tack då är jag med.. jag har läst alla i hela tråden och tyckt att jag fått många roliga och intresanta svar. Det är nu på senare som Tex den som kallar sig för idiot som inte är så trevlig.. men jag tror inte att hot fattat meningen med tråden. Jag var ute efter lite diskution i största allmänhet. och jag har som sagt fått höra mycket nyttigt.. Nu är det vist rättstavning som kom på på tapetern tyvärr. jag vet att jag stavar illa men det kan man ju ta upp någon annan stan. tappade lite lust att fortsätta skriva här nu tyvärr

• Anonym (boobiman)

Håller med 240 är mycket bra inlägg..

• Anonym (Isa)

Jag förstår! Är så trött på det här på Fl allmänt på alla trådar är det alltid någon som ska mucka och tycka saker, jag fattar inte vad problemet är.

• Anonym (boobiman)

Tacka Isa.. Värkar alltid vara någon som vill förstöra tråden.. om hon hade kommit med något vettigt så hade som hade med tråden att göra hade det varit bra.. jag kan medge att jag har haft problem med mig "kalaspinne" ganska många ggr tyvärr så jag kanske tog lite illa vid med.. det är inte alls så roligt som vissa kvinnor tror om den är lite grövre för det är långt ifrån alla kvinnor som kan ta det =(.. nog om det kändes bara lite tråktit

• Anonym (Isa)

Det är väl tur att det finns någon för alla, tänk om inte min man hade gillat mina stora bröst eller någon din stora pinne! Eller någon annans små bröst eller någon annans lilla pinne osv men som sagt här på fl måste alla tycka likadant!

• Anonym (boobiman)

Håller med dig! spännande det där.. Nej nu ska jag gå och lära mig stava och tittar in sen om någon kommit med något kul

• Anonym (idiot!)

Anonym (*) skrev 2009-02-19 13:54:15 följande:

En sak jag tänkt på, är att det anses helt normalt att säga att man föredrar små bröst, men när man säger att man gillar stora bröst blir det ramaskrik. Och givetvis måste dom dra in eventuellt kukstorlek, för givetvis är det den som påverkar ens preferenser. Isåfall kan jag säga att du, idiot, är slapp som en tunnel som föredrar stora kukar. Slappis. Provat knipövningar?
    Hahahahahahaha... Tight och fin liten mus var det här! Tightast i Sverige kanske?

Tråden roar mig också!
  • Anonym (boobiman)

Kanske för Tight!

Svar på tråden Stora Bröst!