• Anonym (boobiman)

Stora Bröst!

Hej!

Här inne pratas det vitt och brett om killars storlek på deras organ och inge kvinna verkar bli hånad över att dom vill ha en rejäl kalaspinne att leka med,så det ska bli spännande och höra hur dan mansgris jag är nu.

Det är så att jag tycker att det är så vackert med bystiga kvinnor. Jag fullkomligt avgudar stora bröst.
    till min stora olycka så har jag bara blivit kär i kvinnor med mindre B kupa.ok käleken sitter inte där det vet jag men jag kan inte rå för att jag en gång i livet skulle vilja uppleva en kvinna med d eller större..
    Vist är det hemskt men jag älskar stora bröst.
    Vet inte vad jag vill med tråden igentligen så jag lämmnar helt öppet för diskution

• Svar på tråden Stora Bröst!
  • Lady Dahmer
    Anonym skrev 2009-02-17 18:11:16 följande:
    maste bara fraga en sak...menar absolut inget illa eller sa. manga av er som skriver har, ar ni valdigt breda om ryggen eller overviktiga? nu ar jag visserligen smal och har sma brost (brukar ha 70 men det ar eg for stort, b/c kupa) skulle absolut inte kunna ha 80 runt ryggen for att inte tala om 95! sa det jag inte kan forsta ar hur man kan vara smal, kanske ha 36 el 38 i klader och samtidigt ha tex 95 F! forsoker forestalla mig sjalv med den strlk typ! eller ar det sa att en del kanske har fel omkrets runt...?nyfiken
    jag har 75 i omkrets och J-K i kupa. nu är ju jag lite småmullig, men när jag var smal så hade jag DD kupa. (då var jag 65 i omkrets samt vägde 48kg)
    Confessions of a Neurotic Attentionwhore - ladydahmer.blogg.se/
  • Anonym (idiot!)

Ofta är det småkukade som gillar stora bröst... Har du liten snopp, killen?

Bröst har inte en alls lika central roll som ett manligt könsorgan. Har du en liten snopp, så känner inte tjejen den när du har sex. Man kan ju inte hjälpa hur man ser ut, men jag tycker mer synd om män med små kukar än om kvinnor med små bröst!

Män med liten kuk är inte manliga... Stackars...

(Själv har jag C-kupa, men tycker att det är finast med små bröst!)

• Anonym (boobiman)

Äntligen!!! Nu fick jag in en som jag trodde skulle vara betydligt fler av här inne.. Här har vi en typisk kommentar som man brukar få om man säger att det är vackert med storbystade kvinnor.

Jag tackar för ditt svar men håller inte med dig tyvärr brösten har en stor betydelse i dess vara eller inte vara.

Och jag kan medge att jag har tyvärr inga som helst komplex över mina manligare tillhörigheter är mer än tillfreds med min kamrat..

Är inte C-kupa små bröst?

• Anonym (idiot!)

Jag skrev "idiot", för att jag tycker att allt snack i samhället hela tiden handlar om kvinnors skönhet. Om det finns något forum där snacker är mer jämställt så tycker jag att detta enbart är positivt.

Och tja, jag vet inte.. Jag tycker att mina är riktigt fylliga...

Det är klart att brösten kan vara en tändande detalj liksom en stor kuk kan vara det men brösten är aldrig lika centrala som en mans könsorgan för ett bra sexliv. Det måste du väl hålla med om ts?

• Anonym (idiot!)

oups, det blev lite språkliga små slarvfel där... läste visst inte igenom...

• Anonym (Mia)

AA-kupa är nästintill obefintligt sen kan du ju bedömma själv om du anser c-kupa som litet.

B-kupa är de de flästa kvinnor har om man ska tro på undersökningar och sådant.

Själv har jag c-kupa och de är ingen som har sagt att jag har små bröst. Däremot helt perfekta till både form och storlek

• Anonym (*)

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 14:36:00 följande:

Ofta är det småkukade som gillar stora bröst... Har du liten snopp, killen? Bröst har inte en alls lika central roll som ett manligt könsorgan. Har du en liten snopp, så känner inte tjejen den när du har sex. Man kan ju inte hjälpa hur man ser ut, men jag tycker mer synd om män med små kukar än om kvinnor med små bröst! Män med liten kuk är inte manliga... Stackars... (Själv har jag C-kupa, men tycker att det är finast med små bröst!)
    Och tjejer som är platta brukar hata killar som gillar stora bröst. Tror din lilla C kupa egentligen inte ens fyller ut en liten A, sååå...
  • Anonym (idiot!)

Och grejen är den att tjejer inte säger uttryckligen att de tycker att det är mer manligt, sexigt och vackert med en stor lem. Män är så jävla klumpiga som säger det högt. Det ger ju mer än 80% befolkningen komplex - i alla fall om C-kupa räknas som en liten byst.

Vi kan nog leva ett helt liv med en man med liten kuk - utan att få honom att känna sig otillräcklig.

Varför är det ok att män snackar undrar jag?

Det mest tragiska är killar som har potensproblem/stora storleksproblem som pratar om hur sexigt det är med stora bröst. Det blir så fruktansvärt patetiskt.

Tur för dig ts att du har en stor kuk och tur för mig att jag är nöjd med mina tuttar - och ännu mer tur för mig att jag är tillsammans med en man med en stor lem som tänder mig...

Mmmmmm...

Har du en tjej med D-Ö-kupa som du älskar med dagligen?

• Anonym (idiot!)

Anonym (*) skrev 2009-02-18 15:01:37 följande:

Anonym (idiot!) skrev 2009-02-18 14:36:00 följande:
    Och tjejer som är platta brukar hata killar som gillar stora bröst. Tror din lilla C kupa egentligen inte ens fyller ut en liten A, sååå...
    Jag säger inte att jag hatar killar som gillar stora bröst. Det är nog ett ganska vanligt fenomen att killar gör det. Fast jag tror att killar gillar bröst - oavsett de är små eller stora. Precis som vi gillar deras snoppar (förhoppningsvis.. annars är det ju vi som har problem eller hur?)

Min storlek kan jag aldrig bevisa här, så den diskussionen lägger jag genast ner.. =)

Det jag stör mig på är att det är ok att killar snackar - även om det kan få många tjejer att känna sig otillräckliga - och att vi tjejer oftast bara försöker få alla att må bra.
Svar på tråden Stora Bröst!