• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Clarissa83

OT!! Satans jävla karlar som tycker det e heeeelt okej att öla ner sej stup i ett och kvart i två!! Nu ska gubben fira nån på jobbet innan han kommer hem från båten i natt vilket innebär att bilen blir i hamnen för jag tvinga han ta taxi hem. Jag kör satan inte... Och så skulle han ta katten till vet i morgon som han sagt hur länge om helst att han ska göra men är då utan bil eftersom jag tar min på jobb.. Hans förslag är att jag också tar taxi, fast till jobb då!! Så han kan ta min bil till vet... Mitt förslag var att INTE ÖLA!!! F*ttan!!!!

• Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-17 20:51:25 följande:
    Om ngn ska till IKEA inom en snar framtid får ni gärna hojta till!
    Kommer du och köper blöjorna imorgon? Jag ska på fysio kl 13 annars är jag nog hemma, ska och prova en bil eller två bara med guben. Han kan int växla me sin hand så han behöver lite assistans.
  • Garageänkan

Jag har lite vagnångest. Vet inte vilken jag ska ha åt mag-bebisen...
    Lovade bort en åt en kompis också så... Beslutsångest

• Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 20:52:55 följande:
    OT!! Satans jävla karlar som tycker det e heeeelt okej att öla ner sej stup i ett och kvart i två!! Nu ska gubben fira nån på jobbet innan han kommer hem från båten i natt vilket innebär att bilen blir i hamnen för jag tvinga han ta taxi hem. Jag kör satan inte... Och så skulle han ta katten till vet i morgon som han sagt hur länge om helst att han ska göra men är då utan bil eftersom jag tar min på jobb.. Hans förslag är att jag också tar taxi, fast till jobb då!! Så han kan ta min bil till vet... Mitt förslag var att INTE ÖLA!!! F*ttan!!!!
    Du e int ensam. Har varit MÅÅÅNGA som svurit över sina gubbar som varit ute och svirat här genom tiderna kan jag lova... OCH såna som inte alls har såna gubar som MÅSTE kommentera det lättinfekterat ämne vill jag lova...
  • Clarissa83

Haha, come on bara.. Jag också jävligt lättinfekterad för tillfället kan jag lova...

• Foxx
    Garageänkan skrev 2009-03-17 20:19:33 följande:
    Eller så får jag tanka ner alla avsnitt av Dallas, läsa alla trådar på familjeliv. se genomgående, knyppla ett sjumannatält, sortera musli eller nåt. Så länge jag inte har slut på idéer så lär jag överleva. Tänkte börja på vattengympa för elefanter. Nån som varit på det?
    Sortera musli låter givande! Jag skulle hemskt gärna ha någon att sortera bort russin ur min musli, kanske jag kan slå en pling?!
    Men vattengympa borde ju annars vara någorlunda behagligt även om man är preggohandikappad? Så länge man inte går och halkar på hala simhallsgolv då :S Menar, plaskande brukar ju annars vara trevligt även då man har ont överallt.

Vad ska ni tryna på för bil då? Det är ett gissel att hitta "rätt" bil, alla har ju sina för- och nackdelar på nåt sätt. Eller ja, vissa bilar har ju mest nackdelar också. Men dom sållar man ju oftast bort redan innan man börjar titta runt.
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-17 20:56:15 följande:
    Jag har lite vagnångest. Vet inte vilken jag ska ha åt mag-bebisen...Lovade bort en åt en kompis också så... Beslutsångest
    Vad hade ni för vagn åt den som inte är magbebis då? Och hur går det att skriva i duschen? Vad har du för vattenskydd till din dator? Borde införskaffa ett sånt..
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:01:43 följande:
    Vad hade ni för vagn åt den som inte är magbebis då? Och hur går det att skriva i duschen? Vad har du för vattenskydd till din dator? Borde införskaffa ett sånt..
    Haha, ja jag har en kådis på datorn så kan man skriva i duschen haha
Svar på tråden Ålandstråd 8