• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Quiet thoughts
    Jessys skrev 2009-03-14 16:05:27 följande:
    på mig hällde dom ngn olja när V´s huvud va på väg ut.. o faan va svårt de var att ej trycka på när man inte fick. shit!..
    Olja? får man sånt också?

Hmm inget minne av det

Bara att dom diskuterade min stora moderkaka på 995 gr
  • beavies

Jag fick krysta hur mycket jag ville o tog i allt jag orkade... har bara sett på tv att de säger vänta lite men d gör så på riktigt här också!?

• Jessys

Quiet thoughts skrev 2009-03-14 17:14:54 följande:

Påminn mig icke
    höhö

Quiet thoughts skrev 2009-03-14 17:15:42 följande:
    Olja? får man sånt också? Hmm inget minne av det Bara att dom diskuterade min stora moderkaka på 995 gr
    Jodåå. ngn sorts olja hällde dom dit. o massa trasor o kejkor.

min va oxå stor 860 tror ja den vägde. o fanskapet tog över en timme på sig innan den ville ut oxå. fick massa piller o dropp o stuff. uäök.
  • Quiet thoughts
    Jessys skrev 2009-03-14 17:18:34 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-03-14 17:14:54 följande: Jodåå. ngn sorts olja hällde dom dit. o massa trasor o kejkor.min va oxå stor 860 tror ja den vägde. o fanskapet tog över en timme på sig innan den ville ut oxå. fick massa piller o dropp o stuff. uäök.
    Ja trasan minns jag från med Lova men då klippte dom men inte med Alvin.
    Man hörde sån där klippljud som man skulle klippa i nått köttigt hahaha.

Här har jag sluppit lätt undan med kakorna tack o lov, de har kommit bara en 10 min senare.
  • Garageänkan

Sånt här VILL man ju läsa om haha...

TYSTAAAAA!

• Emilia82

Garage:jo du och magen får komma men vet ej när jag ska ha det ännu...har ett enjoparty först...men vet egentligen ej varför,kanske för att jag måste tvätta fönstren:D
    nu ska jag fixa någe fotogrejs som J ska testa på datorn innan sovdax....ha en fin kväll alla!!!

• Jessys
    Garageänkan skrev 2009-03-14 17:28:05 följande:
    Sånt här VILL man ju läsa om haha... TYSTAAAAA!
    ääh. din fl kommer gå som en dans
  • Clarissa83
    Svar på #938
    min med förhoppningsvis :S Va just på kalas och prata med en tjejkompis om epidural. Och kommer på mej själv att jag har ju för fan för TRÅNGT mellan kotorna!! :O Om det nu är på samma ställe de sätter epiduralen som de tar spinalprov...Jag blev iaf nedsövd när de skulle göra det på mej förut pga smärtan eftersom de var så tätt mellan där.
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Foxx

Jessys: Ah, jag har inte hängt med tillräckligt för att ha koll på vilken gång det blev vad, my bad

Haha, mycket skräckhistorier här nu, tur att man inte är känslig På tal om det så satt jag och tittade på nåt förlossningsprogram då vi skulle äta middag nån dag, Men det tyckte sambon var lite väl magstarkt Vet inte om han får följa med då det är dags för mig att klämma ut nån avkomma, haha ^^

Svar på tråden Ålandstråd 8