• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Foxx
    Garageänkan skrev 2009-03-17 19:44:28 följande:
    Jag blev förresten sjukskriven tills den 21.4 och sen förmodligen graviditeten ut. "kul" Fast jag gör ingen nytta på jobbet heller så me min rygg och ben som "lossnar" Så ni som har bebisar och är hemma om dagarna får GÄRNA komma och underhålla mig fram tills i sommar...
    Ussch, låter ju crap det där :/
    Jag kanske ska filma en snutt med Byggare Bobs polackcirkus och maila dig? Han har allt utom små prickiga ponnyhästar *försöker pigga upp*
  • Garageänkan
    Foxx skrev 2009-03-17 19:50:58 följande:
    Ussch, låter ju crap det där :/ Jag kanske ska filma en snutt med Byggare Bobs polackcirkus och maila dig? Han har allt utom små prickiga ponnyhästar *försöker pigga upp*
    Ja vad som helst, kommer att bli rätt lame av att va hemma.
    SÅ ha mig i tankarna.
  • Foxx

Annars får du försöka hitta nån sån där mobil (inte telefon då alltså!) med passande tema att ha i taket och titta på om du blir liggande! Gärna mycket detaljer, så det inte blir långtråkigt..

• Garageänkan
    Foxx skrev 2009-03-17 20:17:27 följande:
    Annars får du försöka hitta nån sån där mobil (inte telefon då alltså!) med passande tema att ha i taket och titta på om du blir liggande! Gärna mycket detaljer, så det inte blir långtråkigt..
    Eller så får jag tanka ner alla avsnitt av Dallas, läsa alla trådar på familjeliv. se genomgående, knyppla ett sjumannatält, sortera musli eller nåt. Så länge jag inte har slut på idéer så lär jag överleva.

Tänkte börja på vattengympa för elefanter. Nån som varit på det?
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-17 19:35:46 följande:
    Jag är 100% säker på att det är Ok, jag frågade OF när han skrev ut dem åt mig, det är 100% riskfritt att ta dem 2 ggr dygnet. Om det föds 200 barn i sverige med LKG per år så är det ju inte direkt en stor del.Det är jäkligt dumt av din kompis svärmor att skrämmas om hon inte har något bevis på det hon säger är sant!
    Ja kolla igen med min kompis.. Hon sa att det var farmaceuten som hade läst från förpackningen när hon ringde dit för och kolla vad hon kunde ta, och reaktionen på DET från hennes svärmor hade tydligen varit denna då.. Måste blivit nån missförstånd från någons sida. Sorry att jag hetsa upp direkt
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 20:35:53 följande:
    Ja kolla igen med min kompis.. Hon sa att det var farmaceuten som hade läst från förpackningen när hon ringde dit för och kolla vad hon kunde ta, och reaktionen på DET från hennes svärmor hade tydligen varit denna då.. Måste blivit nån missförstånd från någons sida. Sorry att jag hetsa upp direkt
    Är du säker på att ni pratade om samma sak? Receptfria Postafen?

Det kan lätt bli missförstånd. Det står inte på min bipackssedel heller att det ska va några biverkningar (tänkte om de var olika på svenska och finska men icke)...

Nuförtiden så skulle absolut inte nån läkare våga ge ut nån medicin som inte är 100% säker.
    Så ta dina tabletter och ta det lugnt. De hjälpte tycker jag. Hann inte börja må illa på morgonen om jag tog en innan sängdags men annars kunde jag må illa innan de börjat verka.
  • Clarissa83

Jag äter dom inte längre nu, det var under min sjukskrivningsperiod. Men de hjälpte bra mot mitt illamående, när jag än tog dom faktiskt! Att jag blev en klubbad säl av dom är en annan femma ^^

• Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 20:41:53 följande:
    Jag äter dom inte längre nu, det var under min sjukskrivningsperiod. Men de hjälpte bra mot mitt illamående, när jag än tog dom faktiskt! Att jag blev en klubbad säl av dom är en annan femma ^^
    Men det är ju skönt att sova ju. Man behöver det när det växer i magen. De små liven tar ju all ens energi känns det som. Helt sjukt hur slut man kan vara endel dagar...
  • Garageänkan

Måste in i duschen lite. Varmt. Är helt stel i kroppen så det brukar hjälpa

Imorrn är det fysioterapi och sen ska jag och gobben åka och provköra en massa bilar. Det är KUL! Vi funderar lite på att byta in vår bil nu fast vi inte vill så vi måste hitta en likavärdig med rätt feeling men större. Inte lite krav Men såg nån ganska fin idag så vi får se hur den känns att köra

• Jessys

Om ngn ska till IKEA inom en snar framtid får ni gärna hojta till!

Svar på tråden Ålandstråd 8