• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-17 21:17:29 följande:
    Garage: Jag var vattenpreggo, va undrar du?!
    Är det bra? Eller? Jag tycker int om att se andra preggofantar nakna så jag är lite rädd för detta
  • Trollvinter

Garage: Hitt en bil åt oss oxå innan D tjatar sönder mig när jag klagar på vår. D e int kul o åka runt o kika. Sku behöv köp en från Swe egentligen med tanke på kronkursen, men jag kan inte åka över i mitt tillstånd nu o sen med en nyfödning så e jag säkert inte jättebilsugen.

• Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:16:40 följande:
    Haha, ja jag har en kådis på datorn så kan man skriva i duschen haha
    Jävlar vilka kådisar ni måste ha hemma! Akta att de inte förväxlar navelsträngen med pillin på UL sen
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:20:40 följande:
    Jävlar vilka kådisar ni måste ha hemma! Akta att de inte förväxlar navelsträngen med pillin på UL sen
    Va?
  • SmillaMilla

hej, *vinkar*

tillbaks efter några dator lösa dagar. men ny har jag ny härlig dator

händer det något kul här?

• Trollvinter
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:18:34 följande:
    Är det bra? Eller? Jag tycker int om att se andra preggofantar nakna så jag är lite rädd för detta
    Jag tycker d va jätteskönt för man har inte foglossning i vattnet. Man känner sig jättesmidig, sen e d skönt oxå, spec efteråt. Jag kolla inga på dom andra ruvarna o i bastun va d rätt mörkt så jag behövde inga va rädd. Fråga LindaMa oxå, hon gick med mig tills hon banga. Nu ha jag oxå slutat, missa 3 gånger på raken för ena gången vajag på möhippa, andra gången va jag med E på HC o en gång va jag ju på "tappretning" på gyn så jag börja blöda lite, så jag kände att jag gjorde bäst i att hoppa av.
    På tal om o va rädd för preggos så jag e inga liten mer kan jag lova, dubbeöt så stor som med E. Ha inte tagit en enda "magbild" denna gång tror jag för jag ser grotesk ut.
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-17 21:20:02 följande:
    Garage: Hitt en bil åt oss oxå innan D tjatar sönder mig när jag klagar på vår. D e int kul o åka runt o kika. Sku behöv köp en från Swe egentligen med tanke på kronkursen, men jag kan inte åka över i mitt tillstånd nu o sen med en nyfödning så e jag säkert inte jättebilsugen.
    Jag vill ju ha en Mazda CX7 men den är liiiiiiiiiite dyr. Eller int va man får för pengarna men ändå. Känns inte värt att lägga ut nästan 40 papp på en BIL. Men om nån VILL ge en så tar jag emot med glädje. Vi får BRA inbyte för vår bil men ändå. Man måst ju tänka på sämre tider nu osv. Man blir int rik av att va sjukskriven eller hemma me barn Måste vinna på lotto.

Men det lutar kanske åt en Mazda 5 men den är lite för familycar och tråkig för mig men kanske om vi tar den med största motorn i så. Hondas nya accord farmare är jävligt snygg som svart också.

Var några andra vi trynade på också men som sagt. Det ska va en JÄVLIGT perfekt bil på alla sätt för att jag ska byta in min.
  • Clarissa83
    Garageänkan skrev 2009-03-17 21:21:33 följande:
    Va?
    Ja, va det inte du som sa att om pappan e välutrustad så brukar det synas på ul om det e en pojke sen
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-17 21:24:00 följande:
    Jag tycker d va jätteskönt för man har inte foglossning i vattnet. Man känner sig jättesmidig, sen e d skönt oxå, spec efteråt. Jag kolla inga på dom andra ruvarna o i bastun va d rätt mörkt så jag behövde inga va rädd. Fråga LindaMa oxå, hon gick med mig tills hon banga. Nu ha jag oxå slutat, missa 3 gånger på raken för ena gången vajag på möhippa, andra gången va jag med E på HC o en gång va jag ju på "tappretning" på gyn så jag börja blöda lite, så jag kände att jag gjorde bäst i att hoppa av. På tal om o va rädd för preggos så jag e inga liten mer kan jag lova, dubbeöt så stor som med E. Ha inte tagit en enda "magbild" denna gång tror jag för jag ser grotesk ut.
    Okej, ja det är på folkhälsan va?
    Kanske jag ska testa på det då.

Fast jag tycker att gravida är så fula. Inte själva personerna i sig men att ha så stor mage är äckligt tycker jag, det ser så groteskt ut i mina ögon, hur håller man ihop????. Jag gillar INTE att va gravid som sagt
  • Garageänkan
    Clarissa83 skrev 2009-03-17 21:20:40 följande:
    Nu fatta jag, lite trög men
Svar på tråden Ålandstråd 8