• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

ok ja ja har ju inte ens hört den låten..vad ja vet om iaf..

Här har d bakats bröd idag..B e såå nöjd att leka m pappa idag..säkert roligt för henne när pappa int e halvdöd längre

• Garageänkan

Nyss kom vi hem från Dinos, M ville dit och äta middag, såg Anniele med familj!. Nu ska M läggas i "marinad" i badkaret en stund... Gubben kommer hem ikväll med Rosella, skööönt!

Jag satt och var ledsen över att han FYRA stora blå IKEA kassar med tvätt som måste strykas, jag klarar int av att böja mig efter dem och inte bära dem heller och det svider så i ögonen att ha en massa tvätt som ligger när man VILL men inte kan. Jäkla rygg!

Men då kom min mamma hit och strök alltihopa åt mig. Fan vad heders (hjärta hjärta). Hon tyckte inte de va så jobbigt mest va ju sockor och så. Så det finns en hel blå kasse med underkläder och sockor att sortera om nån känner sig heders haha

Får jag den till soffan kan jag ju själv förstås. Får väl ha de som sysselsättning när M somnat ivkäll och jag väntar på T

• Emilia82

me81:kanske det va julinas mammas småkusin,johan:D?

åh va roligt det va på scrapbooking kursen! ska blogga lite..

• Garageänkan

Nu har jag nog läst det värsta. Det finns på allvar medlemmar här som anser att runka är mord.
    Att många tycker att abort är mord är ingen nyhet men att runka? shit? Vet inte om man ska skratta eller gråta.

• Quiet thoughts
    Garageänkan skrev 2009-03-15 20:59:37 följande:
    Nu har jag nog läst det värsta. Det finns på allvar medlemmar här som anser att runka är mord.Att många tycker att abort är mord är ingen nyhet men att runka? shit? Vet inte om man ska skratta eller gråta.
    Hahaha...
    Händerna på täcket eller hur var det
  • Trollvinter
    Svar på #955
    Oj hjälp, haha, men asså, jag vet inte va jag ska säga, roligt! Undrar va deras karlar tycker om d, jag menar d e inge "-Kan du inte ta d i munnen älskling?" hemma hos dom. Haha, nej jag kan inte svälja mina barn!!! Tack Garage för att du fick mig att skratta!

Sitter här i väntan på att E ska vakna, D vill att vi ska fara till BB idag, men jag känner ju INGENTING. Tydligen e d jobbigt på jobbet o d e därför han messa o fråga om vi kunde åka in. Imorn tänker jag ta tag i projekt "ut med bebis". Skura badkar, städa bil, springa i trappor, m.m.m.m.
  • Me81

garage:MEN SHIT..e d int mord om man äter p-piller eller använder kondom eller ngt annat med också då?

Troll:när va d beräknat?

Svar på tråden Ålandstråd 8