• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Svar på #940
    M tyckte att ni va snälla sa han. Sen försökte jag pina honom att kolla på melodifestivalen med mig. Han orkade va uppe till HEAT eller lite till sen däcka han på soffan
  • Trollvinter

Garage: Då däcka han o jag precis samtidigt då! Men sen vakna jag igen o kolla poängsättningen. Jag heja ju på EMD ja... Men den som vann va helt ok oxå. Hade den som trea i min "lista".

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-15 11:37:54 följande:
    Garage: Då däcka han o jag precis samtidigt då! Men sen vakna jag igen o kolla poängsättningen. Jag heja ju på EMD ja... Men den som vann va helt ok oxå. Hade den som trea i min "lista".
    Vi hade ingen lista direkt men M fick sova med mig när T var borta så vi koppla in TVn i sovrummet...

Jag somna innan jag fick veta vem som vann så Men nu vet jag ju vem som vann och det var en bra en tycker jag. Inte för att jag bryr mig men hon hade snyggast kläder vill jag minnas.
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-15 12:00:04 följande:
    Jag hade1) EMD2) Måns3) Malena eller va hon hette...Fy fan för www.aftonbladet.se/nyheter/article4652195.ab hur i helvete kan man? Störda jä*la människor d finns, blir galen!
    Men va satan? Jag tycker det är bra att MVC här är noga att kolla upp om man är deppig som nybliven mamma osv just för att undvika sånthär hemskt. STACKARS bebisen *lipar lite*
  • Foxx
    Svar på #941
    Haha, tur det att han inte satt och grät och skakade i ett hörn iaf Söt unge du har iaf Han ville visa varenda grej i sitt rum då du och Bob spanade på badrummet, haha.
    Och kakan var supergod!
    Vi "missade" Melodifestivalen. Inte riktigt min grej.. Fast nu kommer jag vara helt ute då tanterna diskuterar det på kaffet. Kanske måste tryna på nån repris ändå..
  • Garageänkan
    Svar på #947
    Så länge du vet vem som vann sen kan man ju kolla på alla låtarna på nätet om man är lat.
  • Me81

Hej!
    Har inte alls tittat på melodifestivalen heller..kanske kikar sen på ngn repris eller nätet..inte så stort intresse..
    Men ja hörde att en från mina hemtrakter va med där...inte i finalen dock..så d skulle ju varit lite kul o se på iaf när d e ngn man känner..

• Jillsan80
    Me81 skrev 2009-03-15 16:00:52 följande:
    Hej! Har inte alls tittat på melodifestivalen heller..kanske kikar sen på ngn repris eller nätet..inte så stort intresse.. Men ja hörde att en från mina hemtrakter va med där...inte i finalen dock..så d skulle ju varit lite kul o se på iaf när d e ngn man känner..
    Han va min favorit han, men kom ju tyvärr inte med till final
Svar på tråden Ålandstråd 8