• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-03-21 20:25:22 följande:
    Höga C? njä helikopter är nog läskigt:D
    Tornet vid uffe på berget.
    De finns ju något rum högst upp ju
    ni kanske kan hyra hela uffe sen *skratt*
    hyr in nån kock också typ som kan laga mat...

nej nu börjar jag fantisera en massa här fast jag redan är gift.
  • Emilia82

Quiet: tänkte det va det torndet,vad annat finns det som är högt på ön lixom:) men nja det rummet är så litet:)
    nej nu ska jag äta,kurrkurr=)

• Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-03-21 20:28:46 följande:
    Quiet: tänkte det va det torndet,vad annat finns det som är högt på ön lixom:) men nja det rummet är så litet:) nej nu ska jag äta,kurrkurr=)
    haha

ja stort är det väl inte.
    finns säkert roliga ställen bara man funderar.
    kan ni inte vigas direkt på tex silverskär då?

• Emilia82

Quiet:jag vet inte,är det någon annan som vet?

apropå ungdomslokaler/byagårdar....det sku va om det finns någon gammal fin...för de flesta har så hemsk inredning,där vill jag ej fira vår kärlek...

• Emilia82

TRoll:har aldig vart där,men det är väl fint? och dyrt?
    nå lär ha några år på oss att spara ihop pengar:D

burr har kallt,ska krypa ner i sängen strax! sov gott!

• Quiet thoughts
    Emilia82 skrev 2009-03-21 20:58:25 följande:
    Quiet:jag vet inte,är det någon annan som vet? apropå ungdomslokaler/byagårdar....det sku va om det finns någon gammal fin...för de flesta har så hemsk inredning,där vill jag ej fira vår kärlek...
    säkert kan ni vigas där beror väl på den som förättar vigseln.
    Många präster viger ju i hemmen också.
    Iallafall gjorde Ingmar det åt ett gammal par jag känner.
  • Trollvinter
    Emilia82 skrev 2009-03-21 21:27:27 följande:
    TRoll:har aldig vart där,men det är väl fint? och dyrt?nå lär ha några år på oss att spara ihop pengar:Dburr har kallt,ska krypa ner i sängen strax! sov gott!
    Det var länge sen jag var där men vill minnas att d e fint, alla säger d iallafall! Vet ej va d kostar... Beror väl på va man vill ha inkluderat o så... Kärl, dukning, städning, mat, osv osv...
    Sen finns d ju Pellas i Lemland, ska på bröllop dit i sommar.
  • Trollvinter

Brorsans son har påssjuka. Jippi. E är inte vaccinerad (trodde inte såna sjukdomar fanns mer, hade tänkt ge den där MPRen nu på treårskontrollen som vart uppskjuten pga att han va förkyld o sånt då o då ska man inga vaccinera).
    Syrran vart lite hetsig o trodde att d inte va bra för mig (har inte haft påssjuka, är inte vacc.) att få det nu. Men hon hade ringt till BB o kollat med dom andra och det ska TROLIGEN inte va nån fara.
    Tänkte googla men jag har ingen ork till d, blir väl bara nervös. Vet att d inte e bra att ha RödaHund iallafall som grav då d blir missbildningar på barnet men d e väl lite sent att få missbildningar i v. 40?
    Nå iallafall, d jag ville ha sagt e att jag inte skulle orka med en påssjuk son NU.
    Jäkla skit... Brorsans son ser iallafall kul ut, alltid nåt. T.o.m läkarna (han ha varit till 2) skrattade åt honom. Stackarn.
    Saken var att vi inte trodde att d sku va påssjuka utan nå lymfkörtlar som svullnat (var bara på ena sidan igår) så dom va här o åt middag och umgicks hela kvällen. Idag svullnade även andra sidan upp. Så risken e ju att vi e smittade från igår då. SKIT!!!

Svar på tråden Ålandstråd 8