• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • MammaEmmaLina

Nu packar jag ihop och åker iväg, kommer om en stund, Me!

• Trollvinter

Hej på er!
    Idag jobbar D första dagen efter pappaledigheten, hade lite ångest men d ha gått jättebra *peppar peppar*!
    Lillplutt har blivit förkyld (igår) och jag tog d med ro men så bläddra jag i en tidning och läste om ett barn som hade haft RS virus o vart ju nervös. Han verkar inte ha feber o e som vanligt, men hostar o nyser o rosslar.
    Får se hur dagen är sen o isåfall får man väl fara till HC med honom efter 4 då...

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-04-15 12:01:16 följande:
    Hej på er!Idag jobbar D första dagen efter pappaledigheten, hade lite ångest men d ha gått jättebra *peppar peppar*!Lillplutt har blivit förkyld (igår) och jag tog d med ro men så bläddra jag i en tidning och läste om ett barn som hade haft RS virus o vart ju nervös. Han verkar inte ha feber o e som vanligt, men hostar o nyser o rosslar.Får se hur dagen är sen o isåfall får man väl fara till HC med honom efter 4 då...
    finns rs året om? eller är de bättre på sommarn
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-04-15 13:52:03 följande:
    Garage:Ingen aning och jag vågar inte googla...
    har hört så, ingen aning om hur det är med den saken. många som e sjuka nu tydligen efter helgen. jag satt på akuten mellan 10.30-15 igår jag... inte så roligt och fan va jag vart hungrig...
  • snöfall

usch, undrar om jag är förkyld eller om det är allergin som börjat igen... jag som fick reda på i höstas att jag är allergisk för pollen (eller det har jag misstänkt några år) men nu när jag äntligen fått mediciner mot det så får jag inte ta nu när jag e gravid.. men har för mig att läkaren på rådgivningen sa att det fanns nåt som man kunde ta om det blir jättejobbigt.. Men de hade ledigt på rådgivningen den här veckan.. men kanske de på aporeket vet...

• ina2girl

Troll: syrrans lilla tjej (6 veckors) har oxå varit snorig o förkyld men inte verkar hon ha nåt sånt virus, tror att det e värre mot hösten, inbillar mig det iaf.

Svar på tråden Ålandstråd 8