• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

hej hallå..här va d lugnt..
    Allmänt trött idag..på em ska vi till stan o rusta

• Emilia82

jag vill ha pengar,vill ha en stooor soffa....men måste väl åka till ikea någon helg i sommar och kolla........men vill ha nu:)

vad gör alla idag då?
    jag ska äta lite medasn C sover..sen ska vi hämta T..........ska städa mer idag också,sorterar leksaker m.m. sen kan man tvätta golvet:D

• Me81

skulle verkligen behöva ta ett ORDENTLIGT ryck i det här huset men det finns ingen ork och ingen lust alls..

• ina2girl

Har en semesterdag idag, var tänkt att tösen skulle komma hem efter skolan eftersom eftis har stängt idag men hon skulle gå till en kompis..hamnade iaf att vara barnvakt åt syrrans pojk för de ville till Norrtälje o shoppa o det va lite lättare att bara ta lillan med sig, mera plats i bilen iaf

• snöfall

hej! idag har vi varit på UL, allt såg jättebra ut o det är en aktiv o livlig liten bebis enligt dr K! men blev flyttat från BF 25.9 till 3.10, känns jättelångt när det blev en annan månad... men det är ju bara en vecka ändrat så ska väl klara mig.. men det kunde ju ha varit andta vägen istället men där fick jag iaf förklaringen till varför jag inte har kännt så mycket av bebisen ännu! men jisses vad nervös o rädd jag var för att det sku vara nåt fel med bebisen, mycket oroligare än när jag var dit men malvina i mage.. konstigt..

• Me81
    snöfall skrev 2009-04-20 18:13:21 följande:
    hej! idag har vi varit på UL, allt såg jättebra ut o det är en aktiv o livlig liten bebis enligt dr K! men blev flyttat från BF 25.9 till 3.10, känns jättelångt när det blev en annan månad... men det är ju bara en vecka ändrat så ska väl klara mig.. men det kunde ju ha varit andta vägen istället men där fick jag iaf förklaringen till varför jag inte har kännt så mycket av bebisen ännu! men jisses vad nervös o rädd jag var för att det sku vara nåt fel med bebisen, mycket oroligare än när jag var dit men malvina i mage.. konstigt..
    kul o skönt att höra att allt e bra!
    Alltid vill man ju att datumet ej ska flyttas framåt utan bakåt men iofs så går väl tiden så fort ändå så d spelar kanske inte så stor roll..men visst när man nu har nått det där första datumet så kanske man nog tycker att det börjar blidags o komma fram förstås..sen beror d väl helt på hurdan graviditet man har också förstås..
Svar på tråden Ålandstråd 8