• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81
    snöfall skrev 2009-04-12 13:22:49 följande:
    me81: tackar! jo, man är vä bara nojjig... får hoppas att allt är bra med bebisen! Idag har jag varit på jobb några timmar, o nu ska jag plocka undan lite här hemma, sätta på tvätt o diskmaskinerna. sen ut o njuta av solen o barnfriheten malvina är med mormor o morfar på stugan.Apropå malvina, hon är så duktig, har klarat sig 2 nätter utan tutten/nappen nu! vi gav dem till påskhäxan nu hatar hon påskhäxor blev arg när vi var till torget igår o barnen var utklädda till påskhäxor, hon trodde att de alla hade tagit hennes tuttar antagligen lillskrutt! Första natten vaknade hon vid 4 o sku ha dem, sen somnade hon efter 10 minuter o vaknade efter en halvtimme men somnade om när hon kom till vår säng. inatt vaknade hon till en gång men somnade fort om själv o sov till halv 8 tiden, men då var hon sur o ville ha tillbaka dem.. Men tror nog att det ska gå riktigt bra det här! bara man håller sig o orkar stå emot ilskan som kommer ibland..
    Ja men man får vara nojig

Duktig tjej Malvina!
  • Garageänkan

Nä nu får det var nog. Jag har väl typ fått alla åkommor man kan som gravid. Nu har jag även skaffat karpaltunnelsyndrom i min vänstra tumme och måste väl ha skena på den nu också. Så nu kan jag inte göra NÅNTING snart. Helvete.
    Tappar känseln i halva handen och det ömmar i tummen konstant.

Jag tror jag låser in mej och deppar tills BF eller nåt.

• Nilam 84
    Garageänkan skrev 2009-04-13 20:17:15 följande:
    Nä nu får det var nog. Jag har väl typ fått alla åkommor man kan som gravid. Nu har jag även skaffat karpaltunnelsyndrom i min vänstra tumme och måste väl ha skena på den nu också. Så nu kan jag inte göra NÅNTING snart. Helvete.Tappar känseln i halva handen och det ömmar i tummen konstant.Jag tror jag låser in mej och deppar tills BF eller nåt.
  • Nilam 84

ngn som använder pirkka byxblöjor? Vi har nästan ett helt paket 7-15kg. men de funkar inte alls på M. Använder alltid pampers men tänkte testa pirkka. Men som sagt-funkar icke!

Ngn som vill ha dom?

• Garageänkan

Nilam 84 skrev 2009-04-14 08:50:54 följande:

Det ska gå över efter grav sa de men ändå. Nu har man två månader plus lite till som man har ont i hela kroppen då
  • Jillsan80
    Nilam 84 skrev 2009-04-14 08:52:29 följande:
    ngn som använder pirkka byxblöjor? Vi har nästan ett helt paket 7-15kg. men de funkar inte alls på M. Använder alltid pampers men tänkte testa pirkka. Men som sagt-funkar icke! Ngn som vill ha dom?
    Vi hade till Felix för ett tag sen, funkade ganska bra. Så jo tack gärna
  • Me81
    Garageänkan skrev 2009-04-13 20:17:15 följande:
    Nä nu får det var nog. Jag har väl typ fått alla åkommor man kan som gravid. Nu har jag även skaffat karpaltunnelsyndrom i min vänstra tumme och måste väl ha skena på den nu också. Så nu kan jag inte göra NÅNTING snart. Helvete.Tappar känseln i halva handen och det ömmar i tummen konstant.Jag tror jag låser in mej och deppar tills BF eller nåt.
    men fyy..du är nog verkligen uttråkad!
  • Nilam 84
    Jillsan80 skrev 2009-04-14 09:17:57 följande:
    Vi hade till Felix för ett tag sen, funkade ganska bra. Så jo tack gärna
    Oki, ja msnar när ja kommer hem!
  • Jillsan80
    Nilam 84 skrev 2009-04-14 13:57:58 följande:
    Oki, ja msnar när ja kommer hem!
    ok!
  • snöfall

vi har också pirkkas blöjor till malvina, men byxblöjor o tror vilkten på dem äe från 13-25 eller så.. misstänker att hon väger runt 14 nu.. ska på 2 års koll den 27!

Svar på tråden Ålandstråd 8