• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Emilia82 skrev 2009-04-08 17:30:01 följande:
    garage: ni kan få köpa det som är på den beg. cykeln T fick,vill ha stödhjul istället:) nämen inte vet jag,behöver man ett sådant handtag?? :)
    Ja vi behöver absolut eftersom den enda vägen härifrån är tre jättestora nerförsbackar och inte en chans i h**** att jag låter M cykla ner ensam utan att man kan hejda honom innan stora vägen.
  • Garageänkan

Sen har han ju stödhul på sin cykel men det hjälper ju inte om han kommer ner i 100 knyck för backen rakt till stora vägen heller... Går det att sätta fast på alla cyklar så vill jag gärna köpa.

• Emilia82

garage: kolla om du hittar i butikerna,lär ta ett tag innan jag antingen skruvat loss den (som antagligen rostat fast i cykeln ) eller så komme rjag väl på att vi behöver den,har ju en stor farlig backe här också,men ha ej testat den där 'stången' ännu,måste köpa hjälm åt Tuwa....men hittar ni ingen så hojta så försöker vi få loss den på T´s cykel,jag lär ändå ej ha kondis att springa efter och hålla i stången så får ha henne att cykla typ på parkeringen endast,lyckat.....

nej nu:sova...godnatt!

• Garageänkan
    Emilia82 skrev 2009-04-08 21:19:57 följande:
    garage: kolla om du hittar i butikerna,lär ta ett tag innan jag antingen skruvat loss den (som antagligen rostat fast i cykeln ) eller så komme rjag väl på att vi behöver den,har ju en stor farlig backe här också,men ha ej testat den där 'stången' ännu,måste köpa hjälm åt Tuwa....men hittar ni ingen så hojta så försöker vi få loss den på T´s cykel,jag lär ändå ej ha kondis att springa efter och hålla i stången så får ha henne att cykla typ på parkeringen endast,lyckat..... nej nu:sova...godnatt!
    Jag litar inte på Ms förmåga att stanna på kommando eller att han har reflerxer nog ännu att kunna cykla på een hand. Framåt kommer han i rasande fart men det är ju "vettet" som saknas.
  • Nilam 84

Ingen här som håller på med kort tillverkning eller scrapbooking? Ngn som brukar beställa stämplar i ngn webshop?

• snöfall

nilam: håller på med scrapbooking, men brukar inte beställa utan köper i affärer, är gammalmodig

Tänkte passa på att gratulera Felix en dag för tidigt, tror inte att jag sitter vid datorn imorgon så! tänk, sen är det bara en vecka kvar tills min lilltös blir 2 otroligt vad tiden går fort! sen är det inte många dagar kvar till den 20 april, då vi ska på ultraljud för första gången! spännande, hoppas allt är bra och att det verkligen finns en bebis där i.. för jag tror inte att jag känner något av h*n.. Kommer inte ihåg när jag kände av Malvina heller... Tror jag är mer orolig denna gång..

• Jessys

Godmorgon.
    glad påsk på er alla. o grattis Felix i förskott

Här sover sambon o Vincent ännu.. vincent åt sista gången 22 igår, o sover ännu. duktig får man tydligen inte skriva att barnen är så de skippar ja

nu ska jag mysa me Charlie i soffan

• Jillsan80
    snöfall skrev 2009-04-10 07:34:00 följande:
    nilam: håller på med scrapbooking, men brukar inte beställa utan köper i affärer, är gammalmodig Tänkte passa på att gratulera Felix en dag för tidigt, tror inte att jag sitter vid datorn imorgon så! tänk, sen är det bara en vecka kvar tills min lilltös blir 2 otroligt vad tiden går fort! sen är det inte många dagar kvar till den 20 april, då vi ska på ultraljud för första gången! spännande, hoppas allt är bra och att det verkligen finns en bebis där i.. för jag tror inte att jag känner något av h*n.. Kommer inte ihåg när jag kände av Malvina heller... Tror jag är mer orolig denna gång..
    Tack så mycket
    Ja vet, jag har blivit mer o mer orolig för varje gång
  • Jillsan80
    Jessys skrev 2009-04-10 07:40:15 följande:
    Godmorgon. glad påsk på er alla. o grattis Felix i förskott Här sover sambon o Vincent ännu.. vincent åt sista gången 22 igår, o sover ännu. duktig får man tydligen inte skriva att barnen är så de skippar ja nu ska jag mysa me Charlie i soffan
    Tack så mycket Jag brukar också säga att dom är duktiga då de sovit länge o bra, så jag håller med, duktig kille du har!

GLAD PÅSK allihop!
Svar på tråden Ålandstråd 8