• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • ina2girl

Grattis Felix...eller e jag sent ute nu....?eller för tidigt...

• Emilia82

jag ville på önningebyloppis,men had eingen bil:( men fick åka med på marknad iaf! kanske J&T hamnar i tidningen:D
    nu ska jag plocka lite blommor till...sedan förbereda släkt-påsk-middagen! ha en jättefin dag alla!

p.s Troll Vincent sa jag ju:) men får vi en son någongång så får han heta det:D kram!

• Nilam 84

Grattis Felix

Wow vilket väder! Igår var vi till Ulfsby å titta på lamm, fanns typ 100 st Och Melinda åkte traktor = mycket poppis
    Idag har varit ute hela dagen! Var till Ulfsby en sväng idag också å kika på bääääna, hade kommit några nya sen vi var där igår.
    Ska fara å se på kalvarna också ngn dag, har kommit 10 st. Det är såna där långhåriga å de e grymt söta när de e små

Vi har undvikit att va i stan för K håller på å tvättar upp båten, å d e ju såååå tråkigt, så vi har haft en massa annat för oss M och jag så vi slipper hjälpa till

• Jillsan80
    Quiet thoughts skrev 2009-04-11 11:41:33 följande:
    Ja just det.Grattis (igen) Felix här med Hoppas du slagit dig mindre idag
    ina2girl skrev 2009-04-11 11:03:40 följande:
    Grattis Felix...eller e jag sent ute nu....?eller för tidigt...
    Tack tack. Idag ahr det gått smärtfritt Massor med presenter och en supernöjd gosse. Snart dags för middag, de sista "gästerna" (farmor o farfar) for just. Skönt med lite lugn o ro. Alla kusiner har varit här, så det har avrit ett himla liv. Tror vi vaar som mest 25 pers ungefär Liiiiite varmt blev det, trots att vi stängt av alla element o hade dörrar o fönster öppna. Kommer att vara stekhett här i sommar

Nu middag sen kommer 2 till Imorrn kommer grannarna med sina barn, full fart....
  • ina2girl

Ja vilket kanonväder det har varit Va nog till önningebyloppisen, hittade 2 tavlor...sen va vi till Lemland o hälsa på syster..nu e vi hemma men ska fara igen en vända sen ska jag jobba inatt...blir säkert knökmycke folk ute....

• Me81
    snöfall skrev 2009-04-05 12:58:29 följande:
    Grattis Alvin på två års dagen, höll på att glömma med smillamilla var snäll o påminde mig med sitt inlägg Har kommit på att jag är ganska värdelös på datum.. Hjälper inte att jag har saker uppskrivet i kalendern heller, för jag kollar den så sällan Nu har jag städat o efter det fixat olika röror till bakade potatisen som jag tänkte bjuda mina påskpysslande gäster på idag! Hoppas det blir gott, har aldrig gjort det tidigare..smart att bjuda på sånt men Har även fått ny energi så har lagat en ost o spenatpaj som jag tänkte frysa in o ha som extra ifall man behöver nån gång. men blir potatisen hemsk få får jag bjuda på den istället Så om det finns nån som vill komma o pyssla är det bara att hojta till
    synd att ja va i fastlandet
  • Me81

ja hemkommen från österbotten e vi..påsken snart över..igår va vi till sverige o shoppade..d har liksom varit full fart!
    Idag blir d midag hos svärföräldrarna sen får vi äl se va som händer..

Gubben har iaf semester tom onsdag..skönt men kommer ju att gå alltför snabbt!

• Me81

stjärnsstig:kul m ultraljud!
    Säkert e allt ok..din mage växer ju osv..men ja vet ju hur d e att oroa sig..
    Lycka till! kram

• snöfall

me81: tackar! jo, man är vä bara nojjig... får hoppas att allt är bra med bebisen!

Idag har jag varit på jobb några timmar, o nu ska jag plocka undan lite här hemma, sätta på tvätt o diskmaskinerna. sen ut o njuta av solen o barnfriheten malvina är med mormor o morfar på stugan.
    Apropå malvina, hon är så duktig, har klarat sig 2 nätter utan tutten/nappen nu! vi gav dem till påskhäxan nu hatar hon påskhäxor blev arg när vi var till torget igår o barnen var utklädda till påskhäxor, hon trodde att de alla hade tagit hennes tuttar antagligen lillskrutt! Första natten vaknade hon vid 4 o sku ha dem, sen somnade hon efter 10 minuter o vaknade efter en halvtimme men somnade om när hon kom till vår säng. inatt vaknade hon till en gång men somnade fort om själv o sov till halv 8 tiden, men då var hon sur o ville ha tillbaka dem.. Men tror nog att det ska gå riktigt bra det här! bara man håller sig o orkar stå emot ilskan som kommer ibland..

Svar på tråden Ålandstråd 8