• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

Jillsan:ja d e väl o ringa typ såna som widmans,varggropens sand o sånt..??inte vet jag

• Jillsan80
    Me81 skrev 2009-04-18 11:35:59 följande:
    Jillsan:ja d e väl o ringa typ såna som widmans,varggropens sand o sånt..??inte vet jag
    Jo, har fått flera tips överallt ifrån, så någonstans ska vi väl få tag i Pappa e här o mäter upp med laser nu hur mycket fyllning vi lär behöva.
  • snöfall

tack för grattisarna! har varit full rulle här ändå sedan 14, men kul med besök, synd bara att man inte riktigt hinner sitta o prata i lugn o ro med massor med barn i huset

har fått en mystisk present... nån som lämnade ett paket i roberts bil, men en barnkratta o ett kort med en 20 lapp i.. men inget namn, o jag känner inte igen handstilen.. denna person måste ha kommit när vi var i duschen o robert till stan med "min" bil.. är så fundersam, vet inte vem det kan va..

• ina2girl

Grattis Malvina
    Var till norrtälje idag o fyllde frysen o skafferiet. Hittade skor oxå. Så nu e man lagom mör fast vi kom hem med tidiga färjan, men usch va det blåste på havet, blä

• Me81
    Jillsan80 skrev 2009-04-18 12:25:02 följande:
    Jo, har fått flera tips överallt ifrån, så någonstans ska vi väl få tag i Pappa e här o mäter upp med laser nu hur mycket fyllning vi lär behöva.
    ok dås å ordnar d sig säkert
  • Garageänkan

Nästa vecka måste jag också till norrtälje och bunkra en massa saker till min högtidsdagsbjudning... Känns slött att inte kunna ha det kalaset jag tänkt men jag får ta de nästa sommar med gubben i bolag när han fyller jämt...
    Tänkte dock ha lite smörgåstårta osv för släkten sen blir stora kalaset nästa sommar alltså. Kanske lika bra me en större gemensam fest när man tänker efter så kan ju vänner köpa nåt större gemensamt åt oss itället för att man får en massa litet onödigt ni förstår hur jag menar.

Kom nyss hem från ännu ett möte, M var hos mommo så länge så nu ska vi sova gött.

Svar på tråden Ålandstråd 8