• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Jillsan80
    Quiet thoughts skrev 2009-04-10 09:29:25 följande:
    Glad påsk. Grattis F i förskott. Vad lång han blivit och mycket hår
    Tack Jo, han har nog växt, fast inte såååå mycket, B var längre Håret växer som ogräs
  • Quiet thoughts
    Jillsan80 skrev 2009-04-10 10:12:25 följande:
    Tack Jo, han har nog växt, fast inte såååå mycket, B var längre Håret växer som ogräs
    Jo Alvins hår har vuxit en hel del det med sedan han fick snagg
  • Emilia82

Jessys: visst är de 'duktiga' på någe vis när de sover länge,men det är ju lixom ej lika som att säga 'oj va duktig han är på att rita' alla har olika sömnvanor ju...men inte vet jag,säkert kan man va duktig om man lär sej sova hela nätter...hur som helst tycker jag det är skönt (oavsett om det kallas duktiga eller ej ) att döttrarna sover hela nätter oftast,inte när de är sjuka då osv...

nej nu ska jag städa lite till,ska få besök om någon timme...skickade ut de andra 4 i familjen att leka m.m. ha en underbar påsk alla!

• Trollvinter

In o hälsar alla en trevlig påsk!
    Här sover D o babyn, E är hos fammo o leker så vi sku få vila lite. Passa på o duscha (läääänge) och ska rita skattkartan till påskharen som kommer imorn.
    Tycker nog Vincent e "duktig" som e så liten o klarar sig så länge att sova i sträck. Här sover vår plupp mellan lunch och typ till 21 med ett mål mellan. Sååå liiite vims i rutinen, sku kunna få va så på natten. Nåja, vi hinner ju mer med E då. Som för första gången i natt vaknat, han blev förkyld igår så jag hoppas att d e d att han inte tänker börja med nå såna fasoner.
    Ska oxå få besök (imorn dock) så sku oxå behöva städa lite, men jag hoppas dom förstår att d inte e prio 1 just nu...

• SmillaMilla
    Jessys skrev 2009-04-10 07:40:15 följande:
    Godmorgon. glad påsk på er alla. o grattis Felix i förskott Här sover sambon o Vincent ännu.. vincent åt sista gången 22 igår, o sover ännu. duktig får man tydligen inte skriva att barnen är så de skippar ja nu ska jag mysa me Charlie i soffan
    Ja men visst är han duktig på sitt sätt. Men det jag menade var lite det emila skrev längre ner, jag har lite svårt att förklara mig i bland bara, sorry. Härligt när de sover så klart.

Glad påsk alla.
  • Emilia82

Glad påsk! imorgon blir det påskmarknad och loppis + middag hos oss! P jobbar till 4... så jag och flickorna åker till staden om vi får skjuts:) loggar ut nu...sov gott sen alla!

• Garageänkan

Hej Troll. Har ni hittat på något bra namn åt er Plupp ännu?
    Mår ni bra alla? Hur tycker E att det är att va storebror nu då?

• Trollvinter

Nej, inga namn, shiet, vi vart jättenervösa så vi skjuter kanske fram dopet... Har inte bestämt alla gudföräldrar än heller...
    Vi mår alla prima, har varit lite trötta idag bara, E har blivit förkyld o hostar HELA tiden så D har vakat med honom i natt men jag har ju såklart oxå vaknat emellanåt förutom bara matat lillplopp.
    E tycker nog att d e slött att vi inte har precis lika mycket tid för honom mer, asså man försöker ju men ibland måste man ju ge tvåan mat PRECIIIS när E behöver hjälp med d o d AKUT. Men han trotsar lite o gnäller lite så man får lite i nerverna o d e ju inte kul d heller o d ha börjat sen lillen kom. Men antar att d lite hör till med hans ålder och att få syskon då...
    Men han e hemskt snäll med honom o klappar honom lite och pratar med honom.

• SmillaMilla
    Trollvinter skrev 2009-04-10 20:00:01 följande:
    Emilia: Var e d marknad o loppis imorn?
    marknad på torget o loppis i öningebys museum
Svar på tråden Ålandstråd 8