Garageänkan skrev 2009-04-16 07:07:50 följande:
Okej, ja jag fick den hem på posten, skulle ha protesterat direkt om jag fått veta. Har varit till henne 2 ggr på
UL och är inte nöjd med hur hon jobbade. Visst är alla nya i början men det känns som att jag inte vill vara någon försökskanin. Hon kunde inte svara på speciellt mycket då. En kompis som varit dit nyligen så fick jag översätta deras
mvc-bok för de hade inte fått någon svensk förklaring på vad hon sett bara sjukhustermer. Och ingen som inte varit gravid innan eller har en bra
BM som går igenom boken med en vet vad Placenta bakvägg, trekammar ok osv betyder Undrar om det är så på andra sjukhus eller om det är bara här på Åland det får vara så. Det är alltså på rutin
UL innan
BF ungefär en månad innan som jag fått tid hos henne. Har förstått att alla som går hos henne har fått ny tid hos K eller med henne och K tillsammans.
Alltså nä det är bra här på Åland. Dock har jag inte varit till A, utan till K. Men vi fick ju sonen i sverige o det var inget höjdare på ul. Typ allt på rutin, in ut allt ok. Sedan fick vi gå till en privat klinik o betala en hel del, fick då ul på video o veta sort. Annars får man inte veta vad det är för sort i sverige.