Inlägg från: Garageänkan |Visa alla inlägg
  • Garageänkan

Ålandstråd 8

Trollvinter skrev 2009-03-23 19:18:18 följande:
    Jaaaaaaaaaaa!!!!! SMärtsamma SD motages med tacksamhet!!!
    ja det känns lite tidigt nu för mig så din bebo är ju mer klart bakad liksom.
  • Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-03-23 19:19:32 följande:
    Ja, men jag kom på nu tack vare EmmaLina att spikmattan kanske sku va nåt!?
    Spikmattan ska man inte använda den kan ge sammandragningar så VAD VÄNTAR DU PÅ?????
  • Garageänkan
    ina2girl skrev 2009-03-23 19:21:58 följande:
    Finns Feja, Johanssons städ, Triz eller Trix eller någe sånt....sedan finns det Städsystem,,, Arritas, Cristallic, eller Carpet Cleaners...kanske CC har gått upp i Arritas...hmm minns inte....,det e dom firmorna jag kommer på och som är "riktiga"
    Okej tack tack ska kolla med priser osv och vad de gör och inte gör
  • Garageänkan
    ina2girl skrev 2009-03-23 19:23:25 följande:
    eller så kanske det finns nån som e villig ändå att städa hemma hos någon mot betalning...nån ungdom..eller vuxen...
    jag tänkte på det jo. Men alla jag känner är gravida eller typ sjukskrivna eller för lata eller bygger hus eller eller eller...
  • Garageänkan
    snöfall skrev 2009-03-23 19:38:11 följande:
    Vad tycker ni: är "Melker" fint eller konstigt? tänker man bara på "farbror Melker" då eller? (vet inte om det är pojke eller flicka vi väntar, o tänker inte ta reda på det.. men jag har mega svårt att hitta pojknamn..)
    Melker och Sixten heter min sambos kusinbarn alltså blir det väl Ms småkusiner?
  • Garageänkan
    snöfall skrev 2009-03-23 19:38:11 följande:
    Vad tycker ni: är "Melker" fint eller konstigt? tänker man bara på "farbror Melker" då eller? (vet inte om det är pojke eller flicka vi väntar, o tänker inte ta reda på det.. men jag har mega svårt att hitta pojknamn..)
    Melker och Sixten heter min sambos kusinbarn alltså blir det väl Ms småkusiner?
  • Garageänkan

Förbannade SD att ta ont. Nu ska jag lägga mig och titta på 2 1/2 men i sovrummet

• Garageänkan
    Jessys skrev 2009-03-24 12:40:45 följande:
    ja de va drygt med 9 dagar över tiden osså.. goosch! o blir nog ingen vagn fanns ju ingen fotsack till sittdelen.. blir ju alldekes för öppet för Vincent då juu.. faaaassik!
    Jag med men det var ok, jag räknar med det igen för jag hade ju ingen koll på sista mensens första dag och hon som gjorde VUL (nämner inga namn) bara gissade så det var ju käpprätt åt... hennes datum hon sagt. Med den beräkningen hade jag alltså plussat tre veckor INNAN jag blev gravid. Visst kan man räkna olika men så mycket kan de inte flexa.

Första datumet var ju i slutet av Juli och nu rä det i början.
  • Garageänkan

Igår trodde jag allvarligt att det satt igång, hade sjuk onda sd på kvällen inte kul alls. Men den är kvar ännu och jag mår bra.

• Garageänkan

Någon som ska till stan idag och vill leka med oss eller nåt? Så fint väder att vi inte kan ligga hemma idag. M vägarar ju gå till dagis när jag är hemma han vill va hemma med mamma säger han och så pussar han mig på munnen så det är liiiiiite svårt att säga nej

Svar på tråden Ålandstråd 8