• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Foxx
    Trollvinter skrev 2009-04-28 16:21:46 följande:
    Det var meningen Enzo men jag hade för stort finger när O:et sku dit, men Enzio är ju oxå ett namn! Moltas e lite speciellt, men gulligt, sku kunna ha en shettis som sku kunna heta d... Elton är verkligen mkt Elton John, Men d kom på listan för att d va lite likt Elliot, alla möjliga namn fanns på listan nämligen o så ha dom strykts eftersom. Milo gillar jag oxå jättemkt.
    Haha okej
    Jag skulle också kunna ha en shettis, den fick heta fast Sven-Runar om det var så, jag är inte kräsen Men karln tycker det blir bökigt att ha en sån i källaren så jag får väl vänta ett tag.
    Jag är också en av dom som är okreativ vad gäller pojknamn. Så ploppar det fram en son nångång i framtiden lär väl stackarn få vara namnlös sina första levandsår eller så. Säkert har D nåt förslag han med, men vet inte om jag litar på hans omdöme. Såvida jag inte vill döpa barnet till Makita eller Bosch eller nåt liknande.
  • Garageänkan
    Foxx skrev 2009-04-28 21:40:47 följande:
    Haha okej Jag skulle också kunna ha en shettis, den fick heta fast Sven-Runar om det var så, jag är inte kräsen Men karln tycker det blir bökigt att ha en sån i källaren så jag får väl vänta ett tag. Jag är också en av dom som är okreativ vad gäller pojknamn. Så ploppar det fram en son nångång i framtiden lär väl stackarn få vara namnlös sina första levandsår eller så. Säkert har D nåt förslag han med, men vet inte om jag litar på hans omdöme. Såvida jag inte vill döpa barnet till Makita eller Bosch eller nåt liknande.
    Helt säkert. Eller kanske MP efter byggis.
  • Trollvinter

Kanske man får rabatt då? Om man heter Bosch eller Byggis eller sånt?
    Fast om man heter MP kanske man blir retad för minipitt?

• Garageänkan
    Trollvinter skrev 2009-04-28 22:54:49 följande:
    Kanske man får rabatt då? Om man heter Bosch eller Byggis eller sånt? Fast om man heter MP kanske man blir retad för minipitt?
    MPMPP kanske.

Jag är så jäkla avis på alla som kan sova. jag kan INTE.
  • Clarissa83
    Quiet thoughts skrev 2009-04-28 21:40:01 följande:
    Ja jösses du som nyss var nygravid
    Jag ÄR ju nygravid! Haha.. Fan va tiden går fort..
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-04-28 23:21:22 följande:
    Jag ÄR ju nygravid! Haha.. Fan va tiden går fort..
     snart nedräkning.
    från v 30
     10 9 8 7 osv
    Jeeeeiii
  • Garageänkan

Är i v 30 nu...

Minns inte vad det betydde att det kliade på hela kroppen, hade så med M också. Håller på att bli galen. Nån som vet?

• Clarissa83
    Quiet thoughts skrev 2009-04-28 23:30:19 följande:
     snart nedräkning. från v 30 10 9 8 7 osv Jeeeeiii
    Ja vid 30 kommer jag börja bli nervös på riktigt!
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Garageänkan skrev 2009-04-28 23:34:45 följande:
    Är i v 30 nu... Minns inte vad det betydde att det kliade på hela kroppen, hade så med M också. Håller på att bli galen. Nån som vet?
    har hört men har glömt
    de kunde vara nåt med förhöjda levervärden kanske eller nåt? inte om de är måttligt men massor?

googla?
  • Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-04-28 23:35:44 följande:
    Ja vid 30 kommer jag börja bli nervös på riktigt!
    det är då de blir spännande eller mera spännande.
    Och tillika känns som elefanttid kvar...
Svar på tråden Ålandstråd 8