• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Clarissa83
    Trollvinter skrev 2009-04-28 12:39:23 följande:
    Det är lite för gulligt för mig. Sen när han är VD för paf så e d ingen pondus i Justus Tex Loke är för mig ett riktigt pondusnamn. Eller Viking.Sen skulle initialerna bli J S. Som däckfirman Var först lite tveksam till Melvin oxå för att d sku bli MS, som sjukdomen, men jag tycker Melvin e så fint så d sku överväga lixom...Vad ni är snälla som fördriver er dag med mig här och mina negativa kommentarer till era fina namnförslag! PUSS!
    Ja du är inte lätt, men det är BRA att du är ärlig {#lang_emotions_kiss}
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter

Varför kan du inte använda Adrian?
    Jerry - nä =Tom&Jerry alt Jerry Williams
    Jesper o Kasper - Nope.
    Lee - För likt Li som jag gillar.
    Mario - Super Mario som E spelar på min gamla nintendo - nä, plus att D har en syrra som heter Maria.
    Rasmus - grannens son.
    Anton - brorsans mittenunge.

• Clarissa83

Shit, när jag börjar fundera efter så skulle jag kunna ha ett helt fotbollslag utan probs Sen när blev TJEJnamn ett problem liksom??

♥BF 31 Juli ♥
  • Clarissa83
    Trollvinter skrev 2009-04-28 12:50:50 följande:
    Varför kan du inte använda Adrian?Jerry - nä =Tom&Jerry alt Jerry WilliamsJesper o Kasper - Nope.Lee - För likt Li som jag gillar.Mario - Super Mario som E spelar på min gamla nintendo - nä, plus att D har en syrra som heter Maria.Rasmus - grannens son.Anton - brorsans mittenunge.
    Vad tyckte DU om Adrian? (knappast något negativt ^^)
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter
    Clarissa83 skrev 2009-04-28 12:49:59 följande:
    Ja du är inte lätt, men det är BRA att du är ärlig
    Har du fått Kiara från Lejonkungen eller? D e skitgullit! Har en kompis vars dotter (1 år) heter så o hon e så satans söt den där ungen så man dör.
    Är det helt bestämt att d blir Camilla som mellannamn alltså? Du vill ha det så? Får va glad att jag slapp heta B jag
  • Trollvinter
    Clarissa83 skrev 2009-04-28 12:52:41 följande:
    Vad tyckte DU om Adrian? (knappast något negativt ^^)
    Adrian är inget namn jag skulle välja tror jag, men jag associerar d med en pudding (eller som va pudding för 10 år sen iallafall) så d e ju positivt och jag gillar det oxå för att d funkar internationellt. Skulle passa med Kiara faktiskt. Elliot oxå.
    Enda nackdelen är väl att han kanske heter Adjian på dagis?
  • Clarissa83
    Trollvinter skrev 2009-04-28 12:54:08 följande:
    Har du fått Kiara från Lejonkungen eller? D e skitgullit! Har en kompis vars dotter (1 år) heter så o hon e så satans söt den där ungen så man dör.Är det helt bestämt att d blir Camilla som mellannamn alltså? Du vill ha det så? Får va glad att jag slapp heta B jag
    NEJ NEJ NEJ! Kiara fick jag för läänge sedan i huvet, innan Lejonkungen 2 släpptes. FAKTISKT. (för många som förknippar henne med kattjävlen, men jag förknippar visserligen Elliot med draken Elliot och det är lika fint ändå, men iaf )

Jag skulle väl egentligen  inte BEHÖVA ha camilla, det är Johänn som insisterar på mammans tilltalsnamn till första flickan. Men det funkar. Man kan ju alltid råka glömma bort att skriva det i doppappren
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Clarissa83
    Trollvinter skrev 2009-04-28 12:57:00 följande:
    Adrian är inget namn jag skulle välja tror jag, men jag associerar d med en pudding (eller som va pudding för 10 år sen iallafall) så d e ju positivt och jag gillar det oxå för att d funkar internationellt. Skulle passa med Kiara faktiskt. Elliot oxå.Enda nackdelen är väl att han kanske heter Adjian på dagis?
    Men Elliot heter ju Ejlåt på dagis so? Tänk sen när du har en stilig son att vara stolt över som KAN uttala sitt namn korrekt

(Adrian är för mej också en pudding siddu, olämpligt. Men om nåt år är det preskriberat )
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter

D e Elliots farfar som inte kan säga Elliot, han själv och dom på dagis klarar d galant.
    Sen vet jag kärringar som inte kan säga euro heller utan ejro. Plus D´s pappa, han säger oxå ejro ibland (när han inte säger mark)

Jag visste inte att d fanns en drake förrän när jag bodde i Sthlm och lärde känna en tjej vars son hette Elliot och han hade boken. Missade den helt under barndomen.

Ok, d e Johan som insisterar, ja, men låt han hållas då. Jag va väl lite neg nu bara för att jag inte hade velat ha min mammas namn eller om jag hade haft en dotter så hade jag inte velat att hon skulle ha mitt namn.

Men du heter oxå E i mellannamn va? Hette du Y oxå?

• Trollvinter

Hyrde en film igår med Charlie Hunnam och tyckte han va pudding. Nu bildgooglade jag och håhåå vicken mumsbit! *kär*

Svar på tråden Ålandstråd 8