• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81

stjärnis:Bella sover ca 1 h´på dagarna nu..o då väcker vi henne..annars ligger hon vaken nattetid

• Clarissa83

Haha måsta bara småflina lite idag.. Sitter på kantarellens fik och ser en gråhårig samt skäggig gubbe i kassan. Säger åt min sambo att jag känner igen den där gubben, "titta!" Johan bara; det är ju Korvela...

HAHA. Borde ju jag ha känt igen och inte min annars disträa pojkvän. (disträ när handlar om graviditet alltså) Så mkt lite privatkläder kan göra

♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-04-29 12:07:46 följande:
    Haha måsta bara småflina lite idag.. Sitter på kantarellens fik och ser en gråhårig samt skäggig gubbe i kassan. Säger åt min sambo att jag känner igen den där gubben, "titta!" Johan bara; det är ju Korvela... HAHA. Borde ju jag ha känt igen och inte min annars disträa pojkvän. (disträ när handlar om graviditet alltså) Så mkt lite privatkläder kan göra
    Hahaha

Han brukar hälsa på mig privat faktiskt förvånsvärt nog. Han minns väl hur jobbig patient jag är.
    skriker då han å nojsar och gnäller att han måste kolla om slemmisen lossat i v 18 osv.
    Han lydde faktiskt Annars brukar de ju vara hemskt så där...neeeh
    Jag har när jag var 14 år faktiskt "simmat" med hans son 2 ggr.
    *imp*
    Fast då visste jag ju inte vem hans pappa var o jag skulle nog inte känna igen sonen idag
  • Clarissa83
    Quiet thoughts skrev 2009-04-29 12:12:51 följande:
    Hahaha Han brukar hälsa på mig privat faktiskt förvånsvärt nog. Han minns väl hur jobbig patient jag är.skriker då han å nojsar och gnäller att han måste kolla om slemmisen lossat i v 18 osv.Han lydde faktiskt Annars brukar de ju vara hemskt så där...neeeh Jag har när jag var 14 år faktiskt "simmat" med hans son 2 ggr.*imp*Fast då visste jag ju inte vem hans pappa var o jag skulle nog inte känna igen sonen idag
    Simmat? Är det nå 70tals slang för "pippat"? Hade ju varit jähävligt bekvämt att ha svärfar som gynekolog! Eller.. Nej, jag vill inte att min svärfar ska kika mej mellan läpparna
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan

Nu har jag fått ett provsvar och det visade att jag har spår av borrelia, var till sjukan idag och tog ytterligare en massa blod och urinprover så hoppas de hittar vad som är felet snart.

M sover en-två timmar om dagen vid lunchtid annars är han helt rabiat och övertrött hela kvällen. Vi nattar honom 20-20.30 och han somnar innan 21.00 oftast om han har vilat på dagen.

jag är en sån som förespråkar att små barn ska vila på dagen, det blir inte bättre att ta bort vilan om de vägrar somna på kvällen, då har de gått "över gränsen" och är övertrötta istället.

• Garageänkan
    Foxx skrev 2009-04-29 11:12:34 följande:
    Garage: ja, typ. Tror jag döljer min eventuella graviditet tills ungen är döpt, vid närmare eftertanke. Troll: Rabatt tackar man ju aldrig nej till. Förutom kanske om ungen blir retad för MiniPitt. Lite hjärta får man ju ha i kroppen
    Ja såg du länken jag la in förut om hon som fått unge när gubben va ute och köpte snus. På tio minuter födde hon och hade int en aaaaaaaning om att hon varit gravid...
  • Quiet thoughts
    Clarissa83 skrev 2009-04-29 12:46:23 följande:
    Simmat? Är det nå 70tals slang för "pippat"? Hade ju varit jähävligt bekvämt att ha svärfar som gynekolog! Eller.. Nej, jag vill inte att min svärfar ska kika mej mellan läpparna
    hahaha simmat på så vis. Gud nej
    Simmat,busat i vatten.
    I Gölby träsk (hästberget) o i gamla idrottsgården.
    Helt och fullt oskyldigt. Inte ens en kram.
  • Foxx
    Garageänkan skrev 2009-04-29 13:30:19 följande:
    Ja såg du länken jag la in förut om hon som fått unge när gubben va ute och köpte snus. På tio minuter födde hon och hade int en aaaaaaaning om att hon varit gravid...
    Jamen precis. PLUS att Bhoob är lite disträ, PLUS att han jobbar typ KONSTANT. Hell, jag skulle kunna vara dräktig i två år utan att han skulle märka nåt!
  • Garageänkan
    Foxx skrev 2009-04-29 16:52:47 följande:
    Jamen precis. PLUS att Bhoob är lite disträ, PLUS att han jobbar typ KONSTANT. Hell, jag skulle kunna vara dräktig i två år utan att han skulle märka nåt!
    Perfekt!
    c
    Om han undrar över eventuell övervikt så säg: Men du då?! och var sur i tre veckor. jag tror på den strategin.
Svar på tråden Ålandstråd 8