• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan

Vi har inga namn ännu. Eller ganska många egentligen. Så han eller hon får ha femton dubbelnamn.
    or not.

Nu kommer Annie hit på lite tårta så jag ska va social på riktigt.

Jag tycker att Eddie är sött men det heter ju brorsan så det är lite knas att ha bebiskorven att heta så.

• Clarissa83

Troll: Jaså e de haan som inte kan säga Elliot, my mistake

Jag heter E jo. Och Johan heter Erik.. Och så Y då. Precis som mamma och min faster dessutom. Va gillar du Fabian då? Johan heter dessutom Peter som sin pappa i mellannamn så när han va liten trodde han han hette ElakPetter hahaha..

Det där kändes sammanhängande. Not. Läser om min blivande förlossning till lika. Spenande.

♥BF 31 Juli ♥
  • Trollvinter

Kiara Erika Camilla då? Men då e d K-ljud i alla namnen...
    Ni får ta Stephanie som mellannamn, då e d efter din gullepappa!
    Fabian gillar jag inte. Har börjat säga Fy Fabian, Fy Sjutton och Fy För Sören nu istället för andra ord jag kan mycket bra men inte vill att E ska kunna.

• Clarissa83

Jag såg föresten att det var mammkläder strlk S-M till salu för 5,10euro plagget i marknaden på nätet. ELler så va det torget. Om nån behöver...

♥BF 31 Juli ♥
  • Clarissa83

Inte två av mina egna namn, nej

♥BF 31 Juli ♥
  • Clarissa83
    Trollvinter skrev 2009-04-28 13:21:12 följande:
    Clarissa:Och ett brio väggskötbord, va d inte d du eftersökte?
    Jo ja ha köpt ett redan, såhär i efterhand hade man kanske inte behövt vara SÅ ivrig på just det bordet, men va faan.
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Foxx
    Trollvinter skrev 2009-04-28 11:58:35 följande:
    Nu har vi bestämt oss för att smaka på Liam och Melvin lite extra.Men kvar på listan har jag oxå Elmer, Elvin, Alvin, Milo, Melker, Leon, Ilon, Moltas, Vilmer, Isac, Noel, Vilgot, Eddie, Vilde, Noah, Ivar, Enzio, Dante, Mingus, Malte, Elton, Liston.
    Milo tycker jag är så fint! Mingus är lite annorlunda och tufft också.
    Moltas är i mina öron ett hundnamn (vet två bekanta som har hundar med det namnet), Enzio låter som en gammal italiensk gubbe (ursäkta för påtrampade tår) och Elton får mig att tänka på Elton John. Som inte heller är någon hunk i mina ögon, må vara sen att han kläckt nån bra låt.
  • Garageänkan

Någon som har sett något badkars-skötbord? Säg till isf. Vill ha ett sånt.

Svar på tråden Ålandstråd 8