• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Clarissa83
    Svar på #550
    Så du såg något du håller hemligt? Det skulle jag aldrig klara av Och jag skulle inte få heller, han skulle truga på alla sätt för att få veta ALLA detaljer

Ja fasiken, det är spännande!! Värre än när man skulle smygöppna för att sedan slå in klapparna igen före julafton
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan
    Svar på #551
    Nå nej jag berättade ju vad DrK sa förstås. Men man ska ju inte lita 100 på det ändå så. Vi gissar att det är en h*n men det kan lika gärna va en h*n. Jag vet vad jag helst vill ha och det verkar lovande iaf
  • Clarissa83
    Svar på #552
    Gah, va du retas! :-P Inte för att ja känner dej, men det är ändå lika spännande när man läser om andras Jag tror också jag vet vart vårt barn lutar, men jag skulle inte vilja ge sambon rätt haha!
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Garageänkan skrev 2009-03-02 22:29:43 följande:
    Nå nej jag berättade ju vad DrK sa förstås. Men man ska ju inte lita 100 på det ändå så. Vi gissar att det är en h*n men det kan lika gärna va en h*n. Jag vet vad jag helst vill ha och det verkar lovande iaf
    AHA
    jag tror jag "vet" om jag drar mig till minnes vad du visade för mååååååååååånga månader sedan på Tradera för gulligt plagg
    Fast man kan ju kl båda könen i vad som helst iofs

Alvin har ju rosa tex.
  • Garageänkan
    Svar på #553
    Med min tur så träffas vi på BB haha jag lär ju går över tre veckor eller så
  • Garageänkan
    Svar på #554
    Inget minne av det faktiskt...
  • Clarissa83

Jag har absolut ingen skillnad på pojke eller flicka, det är bara det att jag vill veta så jag får fria händer när jag ska shoppa Visst kan man köpa rosa till en kille också, men modellen på plagget är ganska avgörande i slutänden Jag vill tex köpa röda byxor till en pojke, men Johan begriper inte alls detta haha.. Rött är sportigt och tufft i rätt modell!!

♥BF 31 Juli ♥
  • Quiet thoughts
    Garageänkan skrev 2009-03-02 22:44:49 följande:
    Inget minne av det faktiskt...

jag tror du får en av varje,dvs tjej nu.

fast sen vet man ju inte som sagt
  • Clarissa83
    Svar på #555
    Jaså ska du ha i Juni? Juli? Trodde du var längre gången än Juli iaf Och vaddå med din "tur"?! Så hemsk är jag väl änna inte?! Haha, nej ja fatta vad du mena..

Men nu ska jag sova och drömma om prinsar och prinsessor
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan
    Svar på #559
    9 Juli är det beräknat.
Svar på tråden Ålandstråd 8