• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Garageänkan
    Svar på #540
    Vad gör han borta?
  • Emilia82

garage:idag (eller åkte förra natten då...)ha han vart med sin pappa i åbo,som sku operera axeln typ...och to-fr är det någe återförsäljargrej i malmö...eller kanske han träffat nån på nätet som han ska träffa irl:D

• Pillan2012
    Emilia82 skrev 2009-03-02 20:29:53 följande:
    garage:idag (eller åkte förra natten då...)ha han vart med sin pappa i åbo,som sku operera axeln typ...och to-fr är det någe återförsäljargrej i malmö...eller kanske han träffat nån på nätet som han ska träffa irl:D
    Jessys skrev 2009-03-02 17:02:36 följande:
    Med oss hade ju K rätt iallafall Eller jag såg ju själv va som hängde där mellan bena
    Nu dör jag av skratt!!! Har du set vad K har mellan benen menar du?!?!
    Längtar redan efter Dig!
  • Clarissa83
    Svar på #534
    Ungefär så vi resonerade när vi var på UL också, att han inte såg något och därför blev tveksam För vi såg inte heller någonting (våra omdömen är dock inte att lita alltför mkt på i detta sammanhang haha)
    ♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan

Är det en kille brukar man se pillen, förutsatt att pappan är välutrustad då

• ina2girl

Garage: det va en häftig färg blir nog fint det där

• Garageänkan
    Svar på #547
    Ja nu är det ju GRÖÖÖÖÖÖNT iaf. Tur att det bara är EN vägg

M målade lite på en annan vägg också. Han tyckte det sku va så. Tur att det gick att svabba bort med vatten, jag skulle inte orka måla vitt också IGEN...
  • Clarissa83

Det blir definitivt en flicka då

♥BF 31 Juli ♥
  • Garageänkan
    Svar på #549
    Haha det får ni se sen när h*n kommer ut

När vi väntade M såg vi ju att han va en kille först på överburenhetskontrollen eftersom vi inte ville veta innan. Då så sa K att man ser ju ganska tydligt att det är en kille. Då sa min gube: Ja det brukar ju gå i arv han är så knäpp

Han va ju inte med på denna UL så han vet inte vad jag såg eller inte såg hehe
Svar på tråden Ålandstråd 8