• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 19:30:26 följande:
    har med tränat... kört syskonvagn halva dagen o shoppat mer kläder till mina två små.. fast nu slapp jag betala... stackars gammelmormor har inga pengar kvar.. lagt allt på sitt barnbarn o barnbarnsbarn..
    bra träning det! :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy

ja det tycker jag allt... nu är det bara att vänta på värken som alltid tyvär följer av att man gjort nåt skoj...

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-04-01 19:38:56 följande:
    Ja, här har det alltid varit Färjestad som har gällt. Däremot tycker jag inte om Karlstad =) men sambon har pluggat där ett år för sju-åtta år sen. Håller dock inte med om att en syskonvagn är en syskonvagn... alla vagnar är olika. Själv tycker jag att BT är alldeles för lång smal och tar för mycket plats på det viset.
    Ungefär som jag som avskyr allt som har med småland att göra då. Det har jag alltid gjort. Karlstad är en trevlig stad! *längtar hem*
    Jo, men jag menade att en syskonvagn är ju självklart bredare än en enkelvagn. Sen hade inte jag lagt massa pengar på en syskonvagn om jag haft ett barn som var så stor som Molly. Håller med Ewa om att det mer är en vagn för två småttingar.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 19:46:50 följande:
    bra träning det! :)
    Min träning idag har vart ännu bättre, har fikat i solen ute i tallboda å gungat en underbar 14månaders Sebastian som bara skrek av skratt... Han e sjuk söt när man sätter ner han på gräsmattan, han kan inte ta i gräset för det är läskigt
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Sitter å kollar på sjukhuset, DÄÄM vilken stor bebis hon ploppa ut {#lang_emotions_surprised} 

Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-01 19:55:16 följande:
    Ungefär som jag som avskyr allt som har med småland att göra då. Det har jag alltid gjort. Karlstad är en trevlig stad! *längtar hem* Jo, men jag menade att en syskonvagn är ju självklart bredare än en enkelvagn. Sen hade inte jag lagt massa pengar på en syskonvagn om jag haft ett barn som var så stor som Molly. Håller med Ewa om att det mer är en vagn för två småttingar.
    ja det känns lite som en vagn man kanske har tills äldsta barnet är max 3 o minsta ca 2, men jag vet inte, kan ju ha helt fel.. tycker dock om min vagn i massor.. nu vil jag låna en liten bebis bara för att unna gå med nya vagnen.. ska dock köpa till liggdelen med sen..
    Fru T skrev 2009-04-01 19:55:23 följande:
    Min träning idag har vart ännu bättre, har fikat i solen ute i tallboda å gungat en underbar 14månaders Sebastian som bara skrek av skratt... Han e sjuk söt när man sätter ner han på gräsmattan, han kan inte ta i gräset för det är läskigt
    DET är bra träning det... sötast i världen är dom när man ska ställa dom i gräset med barfota fötter o de bara viker sig dubbelt...
  • thelifesaviour

Ajajaj, vad jag har ont i ischiasnerven eller vad det nu är.
    Kan knappt röra på mig. :(

• Fru T

Mammsen hade aldrig nån syskonvagn utan hade en sån där sits ett tag som den stora satt i ovanpå liggdelen (en väldigt kort stund till min bror), sen va det ståbräda eller cykel som gällde för hela slanten..
    Mina syskon e:

Joen, maj -89
    Jossefine, december -90
    Amanda, februari -93

ja tänkte på en sak Diana, du säger ju ofta att Molly inte vill sitta i vagnen, så om ja får lägga mig i så låter det ju som onödiga utgifter att köpa en syskonvagn

gla att ja slipper detta "problem"

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 20:06:12 följande:
    Ajajaj, vad jag har ont i ischiasnerven eller vad det nu är.Kan knappt röra på mig. :(
    urk va jobbigt!
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 20:10:36 följande:
    urk va jobbigt!
    Ja, verkligen. Innan har det blivit bättre när jag tränat, nu blev det bara värre.. Det strålar liksom från svanken, ner i rumpan och låret. Urk. :(
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!