• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-01 20:35:24 följande:
    Får man fråga vad du har för blodgrupp? *nyfiken* :p
    hehe ja har A posetiv (tydligen den vanligaste blodgruppen i sverige sa bm)
    Åh vad jag längtar
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-04-01 20:21:46 följande:
    Om nu tycker jag skriver konstigt så beror det på att jag fick en mindre stroke innan. Men hjärna blanda ihop orden och jag ser inte sånt jag ser läser mina meddelande.
    Usch, vad läskigt. Hur mår du nu då?
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-01 20:21:46 följande:
    Om nu tycker jag skriver konstigt så beror det på att jag fick en mindre stroke innan. Men hjärna blanda ihop orden och jag ser inte sånt jag ser läser mina meddelande.
    Nee va de d du säger?!
    Åh vad jag längtar
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-01 20:36:41 följande:
    hehe ja har A posetiv (tydligen den vanligaste blodgruppen i sverige sa bm)
    =) Jag är 0 positiv. Den näst vanligaste. ;)
    Vilket betyder att jag kan ge blod till alla blodgrupper som är Rh+, men bara få av min egen blodgrupp (men även 0-).
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-01 20:46:13 följande:
    =) Jag är 0 positiv. Den näst vanligaste. ;)Vilket betyder att jag kan ge blod till alla blodgrupper som är Rh+, men bara få av min egen blodgrupp (men även 0-).
    Där ser man, ja e inte haj på sånt där alls men nu vet ja iallafall vad ja själv har..
    Åh vad jag längtar
  • SmileyMalin
    Fru T skrev 2009-04-01 20:43:44 följande:
    Asså nu måste ja få skryta lite till om min syster!!! (minstingen) www.myspace.com/amandaekstedt den 25e April bär det av te Idol audition i Sthlm
    wow vilken syrra
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-04-01 20:50:05 följande:
    wow vilken syrra
    Hihi har en syster som sjunger i band åsså (lite mer pop/rock) å själv kan ja inte ta en ton rätt
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Apipoulai skrev 2009-04-01 20:36:47 följande:
    Usch, vad läskigt. Hur mår du nu då?
    Usch, ja jag vet... hade ett för några år sedan och då vart jag sjukskriven i två veckor... men när det tack och lov vara en liten förvarning om att alla inte så rätt till.. Så skall vila och ta det lugnt. Högt blodtryck kan orsaka det...

När jag var yngre så hade jag lite olika "förlamning" här och där i kroppen som ingen kunde förklara.
    Fru T skrev 2009-04-01 20:39:52 följande:
    Nee va de d du säger?!
    Ja, eller det var väl inga stroke.. den de sa det sista jag var inne för samma sak att det var en typ av stroke.. det var typ vad de kunde säga. Sen vad det beror på mer än högt blodtryck det är frågan.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!