• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-01 21:06:22 följande:
    Jag är nog också en A, men om det är plus eller minus kan jag inte svara.
    Jag är A-rh+ som ca 40% andra av sveriges befolkning
  • SmileyMalin
    dinana skrev 2009-04-01 20:59:43 följande:
    Ja, eller det var väl inga stroke.. den de sa det sista jag var inne för samma sak att det var en typ av stroke.. det var typ vad de kunde säga. Sen vad det beror på mer än högt blodtryck det är frågan.
    fy vad otäckt!
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-01 17:59:47 följande:
    kul att du fann vagn som du trivs med.vagnjungel är inte skoj alltidLeos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 16:59:27 följande: nya bussarna har ju plats i gången om vagnen står rakt ut.var flera som ville sitta,trist när vissa är "egoistiska"och inte kan låta folk sitta.jag flyttade alltid vagnen så att folk kunde sitta ner
    Nej, inte de bussarna som går hit iaf. Det är bara på den yttersta platsen som det går att ställa ut vagnen ordentligt utan att det tar plats. Om man står på de andra platserna o våran vagn står ut så kommer inte en enda människa förbi. Det handlar inte om att vara egoistisk, inte för min del iaf. Den enda gången som jag verkligen försöker göra plats så gott det går är när det kommer nån med rullator, men ibland går inte ens det.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 21:17:43 följande:
    har fått veta min grupp flera ggr men aldrig lagt det på minnet..Nä nu blir det kel med familjen i soffan o sen sova... tröttsamt att sprätta pengar som inte är ens egna..
    Ne ja lär glömma bort det ganska snart om ja känner mig själv rätt (även om det känns rätt lätt att koma ihåg) att ja komer ihåg det nu är ju för att ja fick lapen av bm igår

det är alltid jobbigt att sprätta pengar, vems dom än är, fast det är en skön känsla
    Åh vad jag längtar
    JePaLuLi skrev 2009-04-01 18:54:06 följande:
    Så gör jag med. Det är bättre att ta upp ett säte extra och låta folk komma fram än att det ska bli stopp i gången. Då blir både chaufför och passagerare sura. Där i mitten är ju ändå sätena till för vagnar, rollatorer etc...Själv står jag alltid när det är mycket folk så att äldre och barn kan få sitta. Så lång bit är det inte när man åker inom stan.
    Håller med, de sätena är ju faktiskt till för vagnarna, om det inte finns nån vagn där så kan ju vem som helst sitta. Vart ska man annars ta vägen med vagnen lixom?
    JePaLuLi skrev 2009-04-01 19:55:16 följande:
    Ungefär som jag som avskyr allt som har med småland att göra då. Det har jag alltid gjort. Karlstad är en trevlig stad! *längtar hem*Jo, men jag menade att en syskonvagn är ju självklart bredare än en enkelvagn. Sen hade inte jag lagt massa pengar på en syskonvagn om jag haft ett barn som var så stor som Molly. Håller med Ewa om att det mer är en vagn för två småttingar.
    Håller faktiskt med. Nu är ju visserligen alla barn olika så vi kan inte säga nåt egentligen, en del vill åka vagn länge. Men Leo vägrade ju vagn när han var 2,5 år, ville bara åka nån enstaka gång o sen när Vincent föddes var han 3 år o då ville han verkligen inte åka vagn så då slutade han helt. Han har varit superduktig o gått jämt o långt.

Jag o sambon var på bio förut o gud så mysigt det var o filmen var superbra! Har ni inte sett den så tycker jag absolut att ni ska se den!

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 21:38:06 följande:
    Jag o sambon var på bio förut o gud så mysigt det var o filmen var superbra! Har ni inte sett den så tycker jag absolut att ni ska se den!
    Så mysigt

vi är sugna att gå på bio men ja ids inte sitta upp å stilla så länge så här får det bli filmer hemma iställe
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 21:30:49 följande:
    Håller faktiskt med. Nu är ju visserligen alla barn olika så vi kan inte säga nåt egentligen, en del vill åka vagn länge. Men Leo vägrade ju vagn när han var 2,5 år, ville bara åka nån enstaka gång o sen när Vincent föddes var han 3 år o då ville han verkligen inte åka vagn så då slutade han helt. Han har varit superduktig o gått jämt o långt.
    ja det känns att har man barn uppåt den åldern o man inte är ute o promenerar flera timmar om dagen så kan man lätt klara sig på en vanlig vagn med ståbräda...
    men sen så lägger jag till... vad vet jag, har bara sonen på 1 år o en till på G så..
  • Fru T

Å i slutändan gör vi alla som vi själva vill det bästa med den fria egna viljan

men visst är det toppen att andra har tips å åsikter så man kan få lite "hjälp" på vägen fatta vad tråkigt det vore om ingen hade nånting att säga om nåt eller ännu värre: bara höll me å tyckte likadant om allt!!

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!