• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-01 20:49:56 följande:
    Där ser man, ja e inte haj på sånt där alls men nu vet ja iallafall vad ja själv har..
    Det är bra att veta sin egen blodgrupp...tror jag. {#lang_emotions_undecided}
    Jag har iaf koll på min, i egenskap av gammal blodgivare. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • dinana

Jag är nog också en A, men om det är plus eller minus kan jag inte svara.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-01 21:04:14 följande:
    Det är bra att veta sin egen blodgrupp...tror jag. Jag har iaf koll på min, i egenskap av gammal blodgivare. :)
    va duktigt! Skulle ja ge blod skulle ja svimma, om ja äns får me mitt låga blodtryck
    Åh vad jag längtar
  • dinana

Har ingen aning syster som sjunger, eller jo en storasyster som sjunger i Caroline af Ugglas kör då, men däremot har jag en svåger som sjunger i hårdrock band sen ett par år tillbaka... det är typ det jag vet om honom... tonåringar kan man ju aldrig ha koll på.

• Fru T
    dinana skrev 2009-04-01 21:08:26 följande:
    Har ingen aning syster som sjunger, eller jo en storasyster som sjunger i Caroline af Ugglas kör då, men däremot har jag en svåger som sjunger i hårdrock band sen ett par år tillbaka... det är typ det jag vet om honom... tonåringar kan man ju aldrig ha koll på.
    Hehe alla mina syskon e ju tonåringar (15,16,18,19) å ja har stenkoll på dom ja mena nån måste ju snacka vett i dom när dom hittar på dumheter {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 21:10:30 följande:
    Hehe alla mina syskon e ju tonåringar (15,16,18,19) å ja har stenkoll på dom ja mena nån måste ju snacka vett i dom när dom hittar på dumheter
    Så sant så sant!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-01 21:10:30 följande:
    Hehe alla mina syskon e ju tonåringar (15,16,18,19) å ja har stenkoll på dom ja mena nån måste ju snacka vett i dom när dom hittar på dumheter
    Haha, ja det är ju bra att de har en mogen storasyster som håller stenkoll på dem =) Jag tror knappt min svågar har kolla själv på vad han sysslar med ibland.. Vi kom på honom med att stå å smygröka i garage i höstas... *suck suck*
  • Fru T

Bam16 eller numera heter dom Bimb(o) blev uttagna till popkollo i hultsfred för några år sen (som Marit Bergman startat) marit va där å blev så glada i tjejerna att hon fixade flera spelningar åt dom, bla på hennes reliseparty för ett par år sen

Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-01 20:49:56 följande:
    Där ser man, ja e inte haj på sånt där alls men nu vet ja iallafall vad ja själv har..
    har fått veta min grupp flera ggr men aldrig lagt det på minnet..
    Nä nu blir det kel med familjen i soffan o sen sova... tröttsamt att sprätta pengar som inte är ens egna..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!