• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Visst får alla välja själva, de kanske är i behov av vagn o väl lägga pengar på det så då är ju det ok Men jag skulle inte göra det.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 21:47:38 följande:
    Åååååå vad jag ÄLSKAR Grays Anatomy!!
    Eller hur?! :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 21:58:51 följande:
    Eller hur?! :D
    BÄSTA
    Åh vad jag längtar
  • Marayah
    Här är en till!

Jag har blodgrupp 0 men har glömt om de e pos eller neg..
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Vi får nog köra på Buggan så länge, så vi avgör sen om det behövs en syskonvagn. Det är ju inte aktuellt just nu. Det är ju sam sagt mycket smidigare med en enkelvagn än en syskonvagn. P&T går ju bort här, även om den tar mindre plats... den är dock för dåligt byggd och tål inte många vändor.

Får lära dottern att cykla istället så för hon åka på den =D *haha*

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    dinana skrev 2009-04-01 22:03:11 följande:
    Vi får nog köra på Buggan så länge, så vi avgör sen om det behövs en syskonvagn. Det är ju inte aktuellt just nu. Det är ju sam sagt mycket smidigare med en enkelvagn än en syskonvagn. P&T går ju bort här, även om den tar mindre plats... den är dock för dåligt byggd och tål inte många vändor.Får lära dottern att cykla istället så för hon åka på den =D *haha*
    {#lang_emotions_cheers} (fans ingen tummen upp gubbe)
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 21:49:44 följande:
    Visst får alla välja själva, de kanske är i behov av vagn o väl lägga pengar på det så då är ju det ok Men jag skulle inte göra det.
    nä som i ditt fall fanns det ju ingen anledning medans som jag hade ju aldrig klarat mig utan nu..
    Oh yes baby...
  • Leos och Vincents mamma
    Det gör vi med, men idag fick vi spela in det eftersom sambon skulle se på fotboll.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

ja funderar på att skaffa en tvillingvagn me så kan kissarna följa me å sova i vagnen på promenaderna, ja menar Sture tror ju vagnen e hans redan så om ja har en dubbel så kan han ju få en egen sida så slippe ja bråka me han

ne har nog fått solsting är inge trött men det börjar nog bli dax för mig att krypa ner i sängen å stänga av datorn... om ja kan slita mig...

har ju ändå vart uppe sen strax innan 8 å i morron ska ja upp skapligt me för då ska ja te norrköping å sy påslakan å örngott... eller titta på när mormor syr ja sätter nålarna ja..

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!