• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

Haha jag har påbörjat packningen av bb väskan har packat så mycket som paprena me min blodgrupering som ja fick hos bm igår men rästen lär nog dröja ett tag till {#lang_emotions_tongue_out}

tyckte att det va lika bra att lägga ner dom paprena i den väska ja tänkt ha på en gång så ja inte glömmer att ta me dom...

Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 20:13:13 följande:
    Haha jag har påbörjat packningen av bb väskan har packat så mycket som paprena me min blodgrupering som ja fick hos bm igår men rästen lär nog dröja ett tag till tyckte att det va lika bra att lägga ner dom paprena i den väska ja tänkt ha på en gång så ja inte glömmer att ta me dom...
    Klok Linda. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T

sönder över lite hästlinement det gör susen

börjar bli dax att uppfinna den där sapp aparaten nu tror ja allt

Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-01 20:14:21 följande:
    Klok Linda. :)
    "Plötsligt händer det"
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Fru T skrev 2009-04-01 20:14:34 följande:
    sönder över lite hästlinement det gör susen börjar bli dax att uppfinna den där sapp aparaten nu tror ja allt
    självklart är sönder = sänder
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 20:00:51 följande:
    DET är bra träning det... sötast i världen är dom när man ska ställa dom i gräset med barfota fötter o de bara viker sig dubbelt...
    hehe jaa det är sött, så va min minsta syster, hon tyckte ALLT va läskigt första sommaren hade fötterna uppe vid öronen så fort man sänkte henne mot gräsmattan eller vattnet i basängen ne hon skulle ligga på sitt fårskinn annars va hon skitarg!
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 20:14:34 följande:
    sönder över lite hästlinement det gör susen börjar bli dax att uppfinna den där sapp aparaten nu tror ja allt
    Oh, tackar! :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-01 19:55:16 följande:
    Ungefär som jag som avskyr allt som har med småland att göra då. Det har jag alltid gjort. Karlstad är en trevlig stad! *längtar hem* Jo, men jag menade att en syskonvagn är ju självklart bredare än en enkelvagn. Sen hade inte jag lagt massa pengar på en syskonvagn om jag haft ett barn som var så stor som Molly. Håller med Ewa om att det mer är en vagn för två småttingar.
    Mm... fast Molly åker mest vagna och antagligen är det i alla fall i sommar. Vill ha en syskonvagn med full sittdel och full liggläge för mjukliften. Var köp den för 600 kr och den ju okej men den den känns rätt. Bara att vänta och se... skall på den på fredag.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Om nu tycker jag skriver konstigt så beror det på att jag fick en mindre stroke innan. Men hjärna blanda ihop orden och jag ser inte sånt jag ser läser mina meddelande.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-01 20:13:13 följande:
    Haha jag har påbörjat packningen av bb väskan har packat så mycket som paprena me min blodgrupering som ja fick hos bm igår men rästen lär nog dröja ett tag till tyckte att det va lika bra att lägga ner dom paprena i den väska ja tänkt ha på en gång så ja inte glömmer att ta me dom...
    Får man fråga vad du har för blodgrupp? *nyfiken* :p
    ? Do what you like. Like what you do. ?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!