• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-01 18:54:06 följande:
    Så gör jag med. Det är bättre att ta upp ett säte extra och låta folk komma fram än att det ska bli stopp i gången. Då blir både chaufför och passagerare sura. Där i mitten är ju ändå sätena till för vagnar, rollatorer etc...Själv står jag alltid när det är mycket folk så att äldre och barn kan få sitta. Så lång bit är det inte när man åker inom stan.
    alla tycker olika.men jag kan inte ens knappt stå när jag har värk.sen är bussen dyr som 17.ska bli skönt när makens ryggskott är över så man slipper åka buss...

jisses vad ni har skrivit.själv var jag helt slutkörd vid 19 tiden igår.somnade strax efter kl 20*skratt*

trodde värken skulle ge sig under natten,men icke.kan knappt stå,sitta eller ligga idag

ni får ha en bra dag allesammans.om jag klarar så tittar jag in i eftermiddag
  • thelifesaviour

Godmorgon! Vad jag är trött idag, kan knappt stå på benen känns det som. :( Jobbigt jobbigt, föreläsning och tentaplugg blir det idag, spelar ju ingen roll hur trött man är. Fint väder blir det nog dock, tur det.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour

Herregud, det är allvarligt någon som borrar klockan halv åtta.
    Nog för att jag är vaken, men det är tamigtusan oförskämt.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Maria84

Gomorron på er!

Här ska vi snart slänga oss iväg. Ska lämna Liam på dagis och sen blir der raka vägen till veterinären med två av vildkatterna för att kastrera, vaccinera och id-märka. Kan bli skoj och livat värre med tanke på att man inte kan ta i den ena, tog oss 1½ timme att få in henne i transportburen.

Familjetrollet - vi dyker upp senare men vi slår en signal innan vi åker från veterinären.

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 22:17:36 följande:
    nä som i ditt fall fanns det ju ingen anledning medans som jag hade ju aldrig klarat mig utan nu.. Oh yes baby...
    Nä vi hade ju inte heller nåt val direkt.. Men jag älskar vår vagn

Här var det hockey för hela slanten, men det gick ju inget vidare... Jaja, nya tag på fredag
    Fotbollen var ju ingen höjdare den heller!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-04-02 07:37:20 följande:
    Gomorron på er! Här ska vi snart slänga oss iväg. Ska lämna Liam på dagis och sen blir der raka vägen till veterinären med två av vildkatterna för att kastrera, vaccinera och id-märka. Kan bli skoj och livat värre med tanke på att man inte kan ta i den ena, tog oss 1½ timme att få in henne i transportburen. Familjetrollet - vi dyker upp senare men vi slår en signal innan vi åker från veterinären.
    Lycka till!
    Familjetrollet skrev 2009-04-02 07:27:21 följande:
    alla tycker olika.men jag kan inte ens knappt stå när jag har värk.sen är bussen dyr som 17.ska bli skönt när makens ryggskott är över så man slipper åka buss...jisses vad ni har skrivit.själv var jag helt slutkörd vid 19 tiden igår.somnade strax efter kl 20*skratt*trodde värken skulle ge sig under natten,men icke.kan knappt stå,sitta eller ligga idagni får ha en bra dag allesammans.om jag klarar så tittar jag in i eftermiddag
    Den är ju lika dyr för alla.
  • Fru T

Frukost > duscha > mormor... tillbaka ikväll nån gång förhoppningsvis en spjälsäng rikare, om nu min vän som ja ska köpa den av kan hitta skruvarna

Åh vad jag längtar
  • Fru T

Kan ju flika in att här hålls det på Hv71 (efter LHC då men dom spela ju som krattor i år)

Åh vad jag längtar
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-02 08:04:48 följande:
    Lycka till!

Den är ju lika dyr för alla.
    en 7 åring kostar lika mycket som en 26 åring,villket jag tycker är dåligt av bussbolaget.förr fanns det barnbiljett.tacka vetja att det finns bil och den är betydligt billigare än bussen
    Maria84 skrev 2009-04-02 07:37:20 följande:
    Gomorron på er! Här ska vi snart slänga oss iväg. Ska lämna Liam på dagis och sen blir der raka vägen till veterinären med två av vildkatterna för att kastrera, vaccinera och id-märka. Kan bli skoj och livat värre med tanke på att man inte kan ta i den ena, tog oss 1½ timme att få in henne i transportburen. Familjetrollet - vi dyker upp senare men vi slår en signal innan vi åker från veterinären.
    det blir bra

här hade man tänkt sitta lite vid datorn.men ajaja det funkar ju inte
    Fru T skrev 2009-04-02 09:06:44 följande:
    Frukost > duscha > mormor... tillbaka ikväll nån gång förhoppningsvis en spjälsäng rikare, om nu min vän som ja ska köpa den av kan hitta skruvarna
    då får ni ha en bra dag

nu ska jag försöka lägga mig och vila lite strax
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-02 09:08:06 följande:
    Kan ju flika in att här hålls det på Hv71 (efter LHC då men dom spela ju som krattor i år)
    HV är det lag kag avskyr mest så det känns extra tungt att förlora mot dem... Men än är det inte över
    Jag tror helt ärligt att LHC tar guld nästa år. De var tvugna att ha en svacka nu. De har varit i finas i två år i rad och fått silver, nu bröt de ihop för att guldet ska hamna i Linköping nästa år. Men det vore väldigt kul om det hamnade i Karlstad i år

Mysigt med en spjälsäng! Det är så mysigt när man börjar bona och bäddar sängen.... Då är det svårt att förstå att det ska ligga en liten bebis där inom kort
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!