• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah

Här blir det oxå grillning idag. Här har hundarna anlänt. Har haft fullt upp med frulle och satt mej ner tro de eller ej för att plugga lite medans Filip sover och Marko e ute och leker.

Marko 031103, Filip 080621
  • Skorpan08

Halloj i vårsolen!

Tack för alla krya-på-dig-kramar till Elin. Idag har febern gått ner lite men inatt hade hon över 40 så vi satt uppe och baddade henne med kalla handdukar.
    I em blir det att bädda ner henne i vagnen och gå ut i friska luften lite.
    Just nu ligger hon och sover.

Marayah: Det var nog inte min man du såg, jag hade bilen hemma så dags.

Fru T: Vad jobbigt du verkar ha det, men du har inte långt kvar nu.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Skorpan08

Mmm, grillat... undrar om vi har någon gasol kvar? Måste kolla, annars får maken åka och fixa det. För ikväll blir det grillat här med.

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-04 11:49:31 följande:
     Fru T: Vad jobbigt du verkar ha det, men du har inte långt kvar nu.
    ja nu börjar det bli lite jobbigt, men det är väll smällar man får ta, skönt ändå att ha nånstans att gnälla av sig lite  Det som är svårast är nog att jag som igentligen är en aktiv människa faktist inte kan vara aktiv utan att bli straffad.

Svullna varma händer är inte ett dugg kul men som tur är så är det ju inte så riktigt heelatiden...

Nee börjar inse att det är ju faktist inte alls lång tid kvar hon kommer stanna där inne i MAX två månader till... å när ja säger att ja är beräknad om 7 veckor så känns det sjukt nära

Ja e ju åtminstonne ingen vattenballong än
    Åh vad jag längtar
  • Fru T

Måste ju tillägga att ja njuter en hel del me, inte att förglömma

men ibland blir ja så spetsad innifrån magen att det känns som ja får blåmärken

Åh vad jag längtar
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-04-04 12:15:10 följande:
    ja nu börjar det bli lite jobbigt, men det är väll smällar man får ta, skönt ändå att ha nånstans att gnälla av sig lite  Det som är svårast är nog att jag som igentligen är en aktiv människa faktist inte kan vara aktiv utan att bli straffad.Svullna varma händer är inte ett dugg kul men som tur är så är det ju inte så riktigt heelatiden...Nee börjar inse att det är ju faktist inte alls lång tid kvar hon kommer stanna där inne i MAX två månader till... å när ja säger att ja är beräknad om 7 veckor så känns det sjukt nära Ja e ju åtminstonne ingen vattenballong än
    Jag förstår hur du känner dig. Jag är ju ockcså en väldigt aktiv och självständig människa. Och nu är jag så beroende av andra pga foglossningen. Tur att man får någo underbart för alla besvär man har.
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-04 12:22:09 följande:
    Jag förstår hur du känner dig. Jag är ju ockcså en väldigt aktiv och självständig människa. Och nu är jag så beroende av andra pga foglossningen. Tur att man får någo underbart för alla besvär man har.
    ja eller hur belöningen man sen får gör det såå värt det! Får ta igen alla promenader ja missat dom senaste månaderna i sommar istället...
    Åh vad jag längtar
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-04 09:43:29 följande:
    så mysigt (men ändå inte) nästan tre månader tidigt ju hur mår tösen då? Ja är glad att ja passerat den gränsen för länge sen, men visst längtar man det har ja ju gjort helatiden men hon får gärna stanna iallafall en så där 5 veckor till ( oj va lite det lät) sen är hon så välkomen ut
    AV vad jag förstått så mår hon bra, men som sagt väldigt liten så hon fick ligga i kuvös. Vet inte om hon andades själv eller om hon får hjälp med det också. Men hon mår bra i  övrigt i alla fall. Svårt att fatta att de kan födas så tidigt, men som sagt så föddes ju Molly också för tidigt och hon behövde bara ligga i en värmesäng lite i början, annars klarade hon allt det andra själv.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Idag fick jag ta av mig min förlovningsring, vågar inte ha på den mer. Skall gå till Glitter och se om de har någon" billig variant jag kan ta istället som inte färgar av sig dock. Eller kanske har de något på Guldfynd... vill ju ha en ring.. men den sitter ju åt så hårt nu, så jag vill inte riskera att jag inte kommer få av den sen så den fick åka av nu. Kan säga att det var riktigt svårt att få av den... kändes som blodkärlen i fingret skulle gå av.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-04-04 11:49:31 följande:
    Halloj i vårsolen! Tack för alla krya-på-dig-kramar till Elin. Idag har febern gått ner lite men inatt hade hon över 40 så vi satt uppe och baddade henne med kalla handdukar. I em blir det att bädda ner henne i vagnen och gå ut i friska luften lite. Just nu ligger hon och sover. Marayah: Det var nog inte min man du såg, jag hade bilen hemma så dags. Fru T: Vad jobbigt du verkar ha det, men du har inte långt kvar nu.
    Okej, då får ja fortsätta o inte veta vem det var.

Stackars lilla elin, och tråkigt för er med att inte få sömn.. Hoppas hon kryar på sig snart lilla stumpan... Säkert dagis bakterierna som slagit till. Styrkekramar till er vännen!
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!