• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 21:20:34 följande:
    Ja jag låste den nu ikväll eftersom idioten inte ger sig!Jag har skrivit i din mailadress så du bör ha fått nåt mail om det?
    Ok. Nej, jag kollade nu o jag har inte fått nåt mail.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 21:20:11 följande:
    Är bebisen fixerad ännu? För annars kan det vara det som du känner. För så kände jag när Leo fixerade sig. Fick skitont o kunde knappt gå på en hel dag.
    Nje det vet ja inte tror hon åtminstonne håller på då det ilat å tryckt neråt de senaste dagarna, det här sitter längre upp... Får se vad bm säger om det hela på fredag men ja tror fixeringen är nära...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-04-19 21:22:55 följande:
    Nje det vet ja inte tror hon åtminstonne håller på då det ilat å tryckt neråt de senaste dagarna, det här sitter längre upp... Får se vad bm säger om det hela på fredag men ja tror fixeringen är nära...
    Ok.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 21:22:07 följande:
    Ok. Nej, jag kollade nu o jag har inte fått nåt mail.
    Ok, då kommer det nog för Patrik hade fått sitt.
    Fru T skrev 2009-04-19 21:22:55 följande:
    Båda mina har fixerat sig runt v. 30 så det behöver ju inte betyda nåt. Men det kan ju vara anledning till att du har ondare än vanligt förstås.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-04-19 21:09:45 följande:
    Ja det också Ska kolla magen med ringen lite längre fram, kan bli intressant att se vad den visar för det har stämt de andra gångerna.
    förra gånge sa det pojke o denna gången flicka, stämd eju inte heller så bra tyvär..
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 21:30:18 följande:
    Båda mina har fixerat sig runt v. 30 så det behöver ju inte betyda nåt. Men det kan ju vara anledning till att du har ondare än vanligt förstås.
    sant så sant, här har jag vart fixerad sen v 26 ungefär...

Hoppas det lugnar ner sig för dig Fru T, men man ska fan veta att det inte är skoj de sista veckorna..

Nä nu ska jag med slänga mig i soffan o ta det lugnt, fortfarande lite ont i magen, kommit på att man INTE ska möblera om sonens rum... (som om jag inte kunde räkna ut det med ett rövhår)
  • Firstandhappy

haha men sonen den svaga har sovit sen kl 20, mamma vann kampen..

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 21:30:18 följande:
    Ok, då kommer det nog för Patrik hade fått sitt. Båda mina har fixerat sig runt v. 30 så det behöver ju inte betyda nåt. Men det kan ju vara anledning till att du har ondare än vanligt förstås.
    Va hos bm i v.32 senast å då va hon inte fixerad men låg me huvet neråt...

Nepp ta en liten kvällskiss me vovven å krypa ner i sängen sen...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Marayah

Skorpan: Mysigt med kalas! Vi var hos grannen på kalas igår. Hälsa o gratta tjejjen.

Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

Hej hej...

här har man inte någon fixerad bebis heller... minns att Molly inte heller var fixerad utan låg med rumpan ner precis som denna lilla krabat. Skall på nytt UL på fredag så nu går man bara och försöker få tiden att gå. Tyvärr är det ju inte så lätt när man fått order från BM att ta det lugnt (känns som tiden går saktare då). Gått in i v 33 idag i alla fall och BM har ju satt den sista kontrollen den 25 maj, så det är ju inte så många veckor kvar nu. Får se om liten tittar ut innan dess, beror ju helt på hur det ser ut på fredag.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!