• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:59:14 följande:
    Det är skönt Och vatten blir ju ett billigt behov
    Ja å Nyttigt!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Ne men om ja skulle ta å duscha lite då!

Fy på er att börja skriva nuu, ja fastna ju....

• Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 20:59:43 följande:
    Jag åt citroner som andra äter vanlig frukt båda ggr jag var gravid o jag fick som bekant två söta söner Så det där tror jag inte på
    Nej det verkar inte stämma speciellt bra Men det är ju mycket sånt som inte brukar stämma Man får ju ta allt med en nypa salt.

Fru T skrev 2009-04-19 21:04:03 följande:
    Ja å Nyttigt!
    Ja det också

Ska kolla magen med ringen lite längre fram, kan bli intressant att se vad den visar för det har stämt de andra gångerna.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Skorpan08

Fru T: Hoppas det hjälper med en dusch. Du får förklara för lilla fröken att det är mycket varmare och skönare inne i magen. Hon kan stanna kvar där inne ett par veckor till iaf tycker jag. Det är ju inge kul att vara kvar på BB under en längre tid.

Här har vi haft 15-årskalas idag. Mina smörgåstårtor blev mycket uppskattade, både till utseende och smak. Det är alltid kul att få beröm för sin matlagning.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-19 20:58:26 följande:
    Ja har inga speciella behov, förutom iskallt vatten då sen äter ja det som är gott för stunden... assköönt!
    Vatten är underskattat! Jag älskar iskallt vatten
    Så vaer jag med när jag var gravid, det svåra var att vi inte kunde planera mat i förväg för vi visste ju aldrig vad jag skulle vara sugen på
    Skorpan08 skrev 2009-04-19 21:13:45 följande:
    Fru T: Hoppas det hjälper med en dusch. Du får förklara för lilla fröken att det är mycket varmare och skönare inne i magen. Hon kan stanna kvar där inne ett par veckor till iaf tycker jag. Det är ju inge kul att vara kvar på BB under en längre tid.Här har vi haft 15-årskalas idag. Mina smörgåstårtor blev mycket uppskattade, både till utseende och smak. Det är alltid kul att få beröm för sin matlagning.
    Vad roligt! Du får hälsa grattis från oss!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma

Jenny: Såg att din blogg är stängd nu. Hur går man tillväga nu om man vill fortsätta läsa den? Skrev min mailadress i bloggen häromdagen.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-19 21:13:45 följande:
    Fru T: Hoppas det hjälper med en dusch. Du får förklara för lilla fröken att det är mycket varmare och skönare inne i magen. Hon kan stanna kvar där inne ett par veckor till iaf tycker jag. Det är ju inge kul att vara kvar på BB under en längre tid.Här har vi haft 15-årskalas idag. Mina smörgåstårtor blev mycket uppskattade, både till utseende och smak. Det är alltid kul att få beröm för sin matlagning.
    Det har lugnat ner sig lite men nu känns det mäst ömt, å dessutom så tycker lilla fröken att det är välldigt kul att trycka sig utåt just där me det smärtar fortfarande till till å från men håller inte i sig lika länge...
    Tror hon är lika rastlös å otålig som mamma sin...
    Men som du säger så iallafall ett par veckor till får hon allt ta å hålla sig sen är hon ju "klar så då är hon välkomen när hon vill sen...
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-04-19 21:18:39 följande:
    Det har lugnat ner sig lite men nu känns det mäst ömt, å dessutom så tycker lilla fröken att det är välldigt kul att trycka sig utåt just där me det smärtar fortfarande till till å från men håller inte i sig lika länge...Tror hon är lika rastlös å otålig som mamma sin...Men som du säger så iallafall ett par veckor till får hon allt ta å hålla sig sen är hon ju "klar så då är hon välkomen när hon vill sen...
    Är bebisen fixerad ännu? För annars kan det vara det som du känner. För så kände jag när Leo fixerade sig. Fick skitont o kunde knappt gå på en hel dag.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 21:17:36 följande:
    Jenny: Såg att din blogg är stängd nu. Hur går man tillväga nu om man vill fortsätta läsa den? Skrev min mailadress i bloggen häromdagen.
    Ja jag låste den nu ikväll eftersom idioten inte ger sig!
    Jag har skrivit i din mailadress så du bör ha fått nåt mail om det?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan08
    Fru T skrev 2009-04-19 21:18:39 följande:
    Det har lugnat ner sig lite men nu känns det mäst ömt, å dessutom så tycker lilla fröken att det är välldigt kul att trycka sig utåt just där me det smärtar fortfarande till till å från men håller inte i sig lika länge...Tror hon är lika rastlös å otålig som mamma sin...Men som du säger så iallafall ett par veckor till får hon allt ta å hålla sig sen är hon ju "klar så då är hon välkomen när hon vill sen...
    Vad skönt att det lugnat ner sig. Då kan du sova gott inatt!
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 21:17:18 följande:
    Vatten är underskattat! Jag älskar iskallt vatten Så vaer jag med när jag var gravid, det svåra var att vi inte kunde planera mat i förväg för vi visste ju aldrig vad jag skulle vara sugen på Vad roligt! Du får hälsa grattis från oss!
    Hon tackar så mycket!
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!