VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Hm var försvann solen!?
Mulnat på här nu och blåser. Hade ju hoppats på sol sen när man ska ut.
Behöver sticka och handla men sitter utan bil också, så typiskt när man behöver saker.
Det är knappt jag fattar ännu att jag har barn.. och då är ju Molly 28 månader nu =) Det är sjukt vad tiden går fort. Nej tiden går väl extra fort sen när man har fått barn det är nog därför som jag inte tänker på det. Sen har det ju varit en massa död den senaste tiden så man har inte haft någon tid att tänka på graviditeten. Pratade med min far igår och han berättade att min fasters man försökt att ta livet av sig igår nu när hon inte finns kvar längre. Sen så dog ju min mormors pojkvän förra veckan och så faster för tre veckor sedan.
Sen så kan jag ju räkna med att jag inte kommer gå fulltid ut den här gången heller. Jag försöker vila och få ned blodtrycket, men jag tycker ju inte det är så roligt att ligga ner när det finns så mycket annat roligt som måste göras i lägenheten. Men hoppas jag får gå längre än vad jag gjorde med Molly för hon vart ju inte så stor när hon föddes och det är ju lite roligare om det finns lite att ta i =)
Min mamma var 32 år när hon fick mig =) och jag var 23 när jag fick Molly.