• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah - funkade det med BabyBjörnen? Hörde inte av dig något mer igår, så blev lite nyfiken.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Hihi

Marayah skrev 2009-04-21 13:53:04 följande:
    Men va snyggt de blev. Haha. Kopierade från word. Man tappa ju minnet om man läser igenom allt och sen skriver.
  • dinana

godmorgon i stugorna

• dinana

har en liten fundering angående magen. igår när jag skulle gå å sova så upptäckte jag att mitt ärr liksom stod ut mycket mer än det brukar. jag kommer inte ihåg att det var så när jag väntade Molly. det känns jättebubbligt och dant. normalt?

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 09:20:30 följande:
    du verkar få en busig tös.är det efter dig eller maken henns bus kommer ifrån?*skratt* vår stora tös var inte så vild av sig,men hon hade en vana att sparka på revbenen och försöka sträcka sig i magen när det var trångt.ibland såg man en fot som tröck i magen.
    det där känner jag också igen. bebis brukar ligga med huvudet upp mot revbenen, men ibland händer det att hon vänder på sig och då ligger hon å sparkar mot revbenen istället och guuu vad det är jobbigt. fast jag bara funderar över hur det kommer kännas om ett par veckor.

två dagar till nästa ultraljud.
  • dinana

Jag har ju haft massor med byxor ute på Tradera bara den senaste veckan för 20 kr styck. DU skulle ha passat på för de gick typ för ingenting många av dem. =( Var så trött på alla kläder som låg å skräpade här hemma så la ut allta mammakläder.

• dinana
    Maria84 skrev 2009-04-22 10:39:19 följande:
    Måste ju vara rätt storlek också
    ja, precis... det är ju det som är det svåra. nu drar jag 31 i storlek på det mesta... och det är svårare att få tag på. tycker att mamalicious har bra kläder dock (vero modas mamma märke) men de säljs väl inte här i linköping.
  • dinana

Ah, nu har jag äntligen fått min liggdel till vagnen... åh så fint det blev... nu vill jag ha ett snyggt bäddset till också. Kanske skall önska mig dit i Födselpresent (läs ej födelsepresent).

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 13:57:21 följande:
    Nu har G vart här.jösses vad hårda de är på små barnfläckar.det fick inte vara en enda fläck.när SPA hade hand om det så fanns det barnslitage som de inte kunde kräva omtapetsering för. de verkar ha olika krav på olika hyresgäster. gamla goa grannen som slapp betala för sina trasiga tapeter... så nu måste vi betala en massa tusenlappar som vi inte ens har.köket såg ut som f*n när vi flyttade in,alla hålen spacklade vi igen då vi tröttnade på dem.och nu ska vi behöva tapetsera efter förra hyresgästerna. får se vad maken säger när han kommer hem.i värsta fall får vi göra avbetalning på 4 rum som kommer kosta massor. så i sommar blir det nog ingen dagsemester till öland som vi hade planerat...
    Men usch då... Mollys rum ser ut som tusan här. Det såg okej ut när vi flyttade hit, men då vart det ju nytapetserat därinne. Tyvärr inte så bra tapetserat för Molly har lyckats att dra ner en del av tapeten på ena väggen pch sen så har jag målat lite konstverk på den andra väggen med bläckpennan som hon fick tag på häromdagen i typ fem minuter. Trodde bara hon hade hunnit med att måla på en bok, men men... upptäckte idag att hon även hunnit med väggen också. Så går det när man har små tokiga barn.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-22 14:21:08 följande:
    skoj,är det till din Uj vagn? här ska man strax ta och sy igen .
    Nej det är till Bugaboon. UJn har jag inte kvar längre.. saknar den dock lite... men men... Vagnen känns dock inte så rosa längre med liggdelen (liggdelen är ju mörkgrå)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!