• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Jag röstar för ettan

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Humm, Insåg idag när jag var på Maxi, att det nog inte blir så många trippar dit framöver innan bebisen är ute. Jag orkade verkligen inte med att gå runt där inne. Trodde jag skulle svimma mellan varje hylla, och förutom det så hade jag typ som mensvärk hela tiden och det är inget roligt. Fick hoppa mellan vänster och höger ben för att jag inte skulle dö av värken. Jaja, nu är man hemma och sitter invirad med det underbara varma vetebältet från Lundmyr. Så underbart!!!!

• dinana

Fika är alltid trevligt, när och var?

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-24 08:49:50 följande:
    vi ska träffas vid 12:30 vid ryds fik i ryd c.du får gärna komma och fika med oss
    Humm, då gick det bort för mig. Skall till BM vid 13.
  • dinana

50 dagar till BF idag =) Tjoho! 31 dagar till sista BM-besöket. Så vi får väl se om liten tittar ut innan dess. Allt lär väl visa sig idag på tillväxtultraljudet.

• dinana

Här har man en liten lugn bebis tack och lov. Visst jag skulle också vilja känna lite mer rörelser, men om det är som de säger att bebisen blir som den var i magen så är jag faktiskt rätt glad över att h*n är lugn i magen. Molly är ju ett liten drömbarn i mångas ögon, så kanske om det nu stämmer, så får vi ett till nu.

• dinana
    Fru T skrev 2009-04-24 09:13:58 följande:
    Mamma säger att ja va precis likadan i magen som denna bebis Ja va en välldigt arg bebis mina första tre månader då ja hade skena å inte kunde sparka men sen har ja vart hur lugn å rofylld som hällst! ja tills tonåren kom då
    Haha,....
    Fru T skrev 2009-04-24 09:15:33 följande:
    der ända ja hört är att dom kan behålla samma dygnsrytm i början...
    Ja, nu är ju inte Molly någon lugn unge direkt. Sen har hon ju Caroline af Ugglas som idol också och det säger ju en hel del.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-24 09:54:03 följande:
    aha här står stora tösen och gör samma ryck som carolina Af ugglas och skrattar samtidigt.jag klarar inte av "knarkrycken "som carolina kör med*ryser*
    Haha... åh känner igen det där =) Jag är ingen Caroline fantast direkt. Men min syster sjunger i hennes kör och ja, jag vet inte om det är just därför som Molly har hakat på den stilen. Sen så hejade ju hon på henne i melodifestivalen.
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-04-24 10:17:01 följande:
    RUL gick hur fint som helst! Bebis låg där inne och donderade med armarna och "pratade" hela tiden. Väldigt lik sin morfar politikern. ;D Moderkakan i framvägg, precis som jag trodde, därför jag inte har känt så mycket. Vi försökte se vad det var för sort, som barnmorskan uttryckte det, men bebis låg med benen i kors och ville absolut inte visa upp sina privata delar. :) Vi fick behålla samma BF, alltså den 14 september. Skönt det! :)
    Hihi, jadu... bra fråga vad det kan vara för något... alla bebisar ser ju typ likadana ut i magen =) Vi gissar på en sak men tror på en annan här.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-24 10:40:48 följande:
    okej.jag står inte ens ut med hennes reklam om att man ska köpa hennes skiva*skratt* nu ska jag ta och se lite på VBÅ och sen blir det trevligt fika
    hon är ju så goo å glad jämt =) blir tokig på henne....
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!