• dinana

skall nog oxå krypa till sängs snart.. om jag orkar vill säga

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

OJoj, vilka heta diskussioner som pågår här då.

• dinana

godmorgon på er alla. vilket underbart väder man möttes av när man drog upp rullgardinen. vi har varit ute å lekt i lekparken här bredvid nu i två timmar. eller rättare sagt jag MOlly har budat runt med katterna springandes runt henne medans jag suttit på en bänk och tittat på. Är helt slut i kroppen nu, trots att jag bara suttit still =)

• dinana

Måste vara varmaste dagen i år idag. Varmt även i skuggan.

• dinana
    Skorpan08 skrev 2009-04-23 11:31:26 följande:
    Här har vi 14,7 grader och vindstilla. Underbart!!!!!
    Javisst är det underbart. Var länge sedan som det var vindstilla ute också. Annars brukar det ju blåsa och då känns det ju så mycket kallare ute. Vi har suttit ute i solen och fikat lite granna också. Det konstiga är att det luktar kattpink här inne nu... är det straffet för att jag hade ytterdörren öppen. Funderar på om grannkatten lyckats smita in i lägenheten. Undrar vart den håller hus i sådana fall.
  • dinana
    Mizzz skrev 2009-04-23 11:56:46 följande:
    tiaror.se/tiaror_guld.htm Vilken av dessa tiaror tycker ni är finast?
    jag gillade 276;an
  • dinana
    Marayah skrev 2009-04-23 12:53:20 följande:
    Kan tillägga att både mitt och mammas hjärta hoppade högt i bröstkorgarna.
    Åh, vad jobbigt... ungar säger jag bara! De tänker sig ju verkligen inte för. Molly hon håller sig i alla fall inom området när hon springer runt (än så länge). Men det lär väl komma en dag då hon springer iväg längre. Hon brukar springa efter katterna när de springer runt här i området men de håller sig ju tack och lov här runt lägenheten (springer aldrig över vägen eller nått). Tror nog att Molly somnar nu, för hennes ögon håller på å åker igen hela tiden... sovdags =)
  • dinana

Någon som fattar det här med föräldrapenning.. Fattade noll sist, och ännu mindre nu. Jag skall tydligen inte göra någonting eller vad? Pratade med försäkringskassan innan och de sa att de hade alla uppgifter redan, fast jag har ju inte skickat in något mer än moderskapsintyget och det var ju inget jag skulle fylla i då. Kommer det trilla ner inbetalningspapper en dag bara.

• dinana

Jag tror inte vi någonsin haft kudde till Molly, eller vi köpte ju en. Men jag tyckte inte den var speciellt bra. Den var så tjock å dan och hon sov ju typ med en handduk under huvudet den första tiden så det blev aldrig att kudden kom till användning. Hon har fortfarande ingen vanlig kudde, utan en sådan där platt variant.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!