VI från Linköping Del 3!!!!
Tipsar om en omröstningtråd här för oss i trimester tre. En kompis som lagt upp.
www.familjeliv.se/Forum-2-115/m43308728.html
Tipsar om en omröstningtråd här för oss i trimester tre. En kompis som lagt upp.
www.familjeliv.se/Forum-2-115/m43308728.html
skall nog oxå krypa till sängs snart.. om jag orkar vill säga
OJoj, vilka heta diskussioner som pågår här då.
godmorgon på er alla. vilket underbart väder man möttes av när man drog upp rullgardinen. vi har varit ute å lekt i lekparken här bredvid nu i två timmar. eller rättare sagt jag MOlly har budat runt med katterna springandes runt henne medans jag suttit på en bänk och tittat på. Är helt slut i kroppen nu, trots att jag bara suttit still =)
Måste vara varmaste dagen i år idag. Varmt även i skuggan.
Någon som fattar det här med föräldrapenning.. Fattade noll sist, och ännu mindre nu. Jag skall tydligen inte göra någonting eller vad? Pratade med försäkringskassan innan och de sa att de hade alla uppgifter redan, fast jag har ju inte skickat in något mer än moderskapsintyget och det var ju inget jag skulle fylla i då. Kommer det trilla ner inbetalningspapper en dag bara.
Jag tror inte vi någonsin haft kudde till Molly, eller vi köpte ju en. Men jag tyckte inte den var speciellt bra. Den var så tjock å dan och hon sov ju typ med en handduk under huvudet den första tiden så det blev aldrig att kudden kom till användning. Hon har fortfarande ingen vanlig kudde, utan en sådan där platt variant.