• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Ysta

Jag har just kommit hem från vc och är strålande glad!!! Läkaren jag fick träffa var helt underbar och hon tyckte absolut att jag hade tecken på både adhd och asp och att det var en självklarhet att jag skulle få en utredning.

Däremot så trodde hon att det kunde vara runt ett års väntetid på att få komma dit tyvärr men nu vet jag iaf att det är på gång och att hon trodde på mig! Dessutom så skrev hon ut insomningstabletter åt mig och ordnade så att jag ska få komma till deras psykolog inom nån vecka.

Hoppas att jag får stanna kvar här i tråden och lära mig mer om olika diagnoser även om det nu dröjer ett år eller så innan jag kan få veta själv?

• Anonym (fia)
    Svar på #331
    Vad skönt för dig. Alltid bra att ha nåt att fästa siktet på när man ska vänta eller hur. Och visst är det härligt att bli trodd. Lycka till vän.
  • Kaxelina
    Svar på #331
    Vad skönt att läkaren trodde på dig. Jag vet fortfarande inte om jag måste till min psyk på måndag eller inte för tanten på mottagningen har ju inte ringt tillbaka ännu. Blir så arg. Hur j*la svårt skall det vara att ringa?
  • Ysta
    Kaxelina skrev 2009-03-10 17:25:35 följande:
    Vad skönt att läkaren trodde på dig. Jag vet fortfarande inte om jag måste till min psyk på måndag eller inte för tanten på mottagningen har ju inte ringt tillbaka ännu. Blir så arg. Hur j*la svårt skall det vara att ringa?
    Men vad dåligt att de inte ringer som de ska!!! Finns inget värre än att sitta och vänta och så hör de inte av sig...
  • Kaxelina
    Svar på #334
    Ja jag håller verkligen med. Imorgon skall jag tillbaka på jobbet och hur skall dom då kunna få tag i mig då? Jag sa att jag var hemma måndag och tisdag. Lämnade mitt hemnummer. Imorgon som sagt så är jag på jobb och jag vet inte ens om dom har mina andra numror.
  • Aquagreen

Skönt för alla de har gått bra för med samtal/läkare, skönt för er de är ni värda

Själv har jag varit på samtal idag o tagit upp en del heltokiga saker som börjat hända med mig de senaste tiden, hoppas bara inte dom spärrar in mig
    Bakat super goda Never stop kakor idag o diskat o lagat lunch OCH middag, tvättat sängkläder o badat o nattat barn *Stolt*

• Anonym (Hej)
    Aquagreen skrev 2009-03-10 19:44:09 följande:
    Skönt för alla de har gått bra för med samtal/läkare, skönt för er de är ni värda Själv har jag varit på samtal idag o tagit upp en del heltokiga saker som börjat hända med mig de senaste tiden, hoppas bara inte dom spärrar in mig Bakat super goda Never stop kakor idag o diskat o lagat lunch OCH middag, tvättat sängkläder o badat o nattat barn *Stolt*
    bra du har tagit upp alla dina problem. själv har ja suttit ner och skrivit ner alla mina svårigheter undra om ajg vågar maila iväg dem till min läkare...
  • HellviHumle

Anonym (Hej) skrev 2009-03-10 21:01:05 följande:

bra du har tagit upp alla dina problem. själv har ja suttit ner och skrivit ner alla mina svårigheter undra om ajg vågar maila iväg dem till min läkare...
    Om inte annat så ta med lappen nästa gång!
  • Malin 74

Crash Boom Bang skrev 2009-03-10 00:54:22 följande:

Oj har du en hjärtsjukdom oxå , men usch så hemskt , men dom får ju kolla om de går att kombinera de med hjärtproblemet , men äter du nått för de ?
    Ja..jag äter hjärtmediciner.
  • Anonym (Fröken add)
    Ysta skrev 2009-03-10 11:17:07 följande:
    Jag har just kommit hem från vc och är strålande glad!!! Läkaren jag fick träffa var helt underbar och hon tyckte absolut att jag hade tecken på både adhd och asp och att det var en självklarhet att jag skulle få en utredning. Däremot så trodde hon att det kunde vara runt ett års väntetid på att få komma dit tyvärr men nu vet jag iaf att det är på gång och att hon trodde på mig! Dessutom så skrev hon ut insomningstabletter åt mig och ordnade så att jag ska få komma till deras psykolog inom nån vecka. Hoppas att jag får stanna kvar här i tråden och lära mig mer om olika diagnoser även om det nu dröjer ett år eller så innan jag kan få veta själv?
    Härligt att höra. Glad för din skull! kan ju annars ta väldigt lång tid att ens få träffa en psykolog.
Svar på tråden vuxna med adhd add as