• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • Kaxelina

Hajjar inte direkt vad du skrev just men jag har ett sånt sifferminne och det skrämmer till och med mig.

• Kaxelina
    Svar på #410
    Nu har jag läst inlägget flera gånger och nu hajjar jag. Troligtvis kan det vara så.
  • Licens To Kiss
    Kaxelina skrev 2009-03-13 07:43:01 följande:
    Nu har jag läst inlägget flera gånger och nu hajjar jag. Troligtvis kan det vara så.
    Otroligt manisk på att upprepa exakta tider, och ören gällande kronor så jag blir knäpp. FÖR noga alltså. Säger nån, jag har ett par hundra på kontot är det 200:- till 250.- som de snackas om. Några ören och exakta kronor bryr jag mig inte om.
  • Ysta

Haha så där kan jag också vara när det gäller siffror! Just matte i skolan och så klarade jag inte alls av och jag har problem med räkning på så sätt.. Men när det gäller siffror så har jag sjukligt bra minne, minns alla telefonnr och personnr på ett kick trots att jag har konstaterat problem med minnet från arbetspsykologen.

• Licens To Kiss

Han punkterar dessutom. Höjjer rösten när han säger siffrorna och måste kolla igen för att vara säker osv haha galet.

• Queentizzan

Jaha..!!
    Börjar med concerta i morgon!
    18 mg till en början.
    Ska bli spännande :O

• Aquagreen

Ha inte fööör höga förväntningar på någon direkt skillnad, men hoppas de hjälper o du blir nöjd =)

• Queentizzan

Ja jag ska försöka.
    läste biverkningarna. jag har jämt otur med dom. och jag hoppas fan inte jag blir mig agresiv än jag redan är. haha då är de kris i bygget :S
    Jag kan väll slippa biverkningar för en gångs skull.

• Aquagreen
    Svar på #418
    Hehe, jag märker av att mitt humör blivit värre än vanligt
    Men de kanske går till sig efter ngn vecka el så kanske du kan byta till Ritalin, hoppas de funkar o du slipper biverkningarna.
  • Anonym (Hej)

Mitt humör blev också värre av concerta o ja som redan har ett som heter duga, men efter 2 månader så har de börjat bli som "normalt" igen

Svar på tråden vuxna med adhd add as