• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • HellviHumle

Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:03:58 följande:

nej jag vet inte hur ja ska fixa det, då jag är uppkopplade istort sett från de jag vaknar till det ja lägger mig... och åka till bibloteket är ca 1.5-2 mil en väg.. De kommer bli så dyrt med telia. och sa upp internet med från annat bolag. då man måste ha telia/fast tele.
    Jag knäpper aldrig av datorn. Elbolaget gör det ibland (strömavbrott). Däremot stänger jag av skärmen på nätterna eller om jag är borta.
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:04:53 följande:
    förfalskat har jag med gjort, och gör det varje månad med
    Okej! Ja de händer ju inget.
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:03:58 följande:
    nej jag vet inte hur ja ska fixa det, då jag är uppkopplade istort sett från de jag vaknar till det ja lägger mig... och åka till bibloteket är ca 1.5-2 mil en väg.. De kommer bli så dyrt med telia. och sa upp internet med från annat bolag. då man måste ha telia/fast tele.
    Vad ska du byta till? När kommer de igång igen?
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:02:21 följande:
    högkostnads kortet är på 900kr/år   sjukgymnast, läkare,kurator, psykolog inom landstinget, dietist  allt de ingår på 900kr/år  *men de visste du kanske
    Jodå, det vet jag men det blir dyrt i början nu men de räknar jag med.
  • carita1974

Tänk att min tös fyller 1 år imorgon!Har storstädat idag,bakat tårtbottnar,lagat köttfärslimpa,grönsaker,sås och poatis....lämnat o hämtat pojkarna på dagis och nu tvättar jag..nu känner jag mej sluuut som artist..
    Maken ska göra tårtorna imorgon...en liten åt Nova och 1 stor åt oss andra...lite kul att han ville göra tårtor...
    Känner hur stressen får mej att hyperventilera...jobbigt med kalas....och allt folk...blir totalt tömd på energi....

• Anonym (Elisabeth)

Hur vet man att medicinen hjälper? Äter ritalin när jag tar den blir jag jätte pigg, hjätat slår fortare och pulsen ökar. Efter någon timme övergår det i ångest och jag blir trött men mer fokuserad...

• Anonym (Hej)
    Himmelkropp skrev 2009-03-18 17:06:16 följande:
    Okej! Ja de händer ju inget. Vad ska du byta till? När kommer de igång igen? Jodå, det vet jag men det blir dyrt i början nu men de räknar jag med.
    jag fårväl skaffa mig ett mobilt bredband eller något. kostar väl ca 199kr på en månad. så leverans är väl 1-5 dagar beror lite på vilket bolag man väljer.
    HellviHumle skrev 2009-03-18 14:11:52 följande:
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 14:03:58 följande: Jag knäpper aldrig av datorn. Elbolaget gör det ibland (strömavbrott). Däremot stänger jag av skärmen på nätterna eller om jag är borta.
    hehe okej. jag stänger bara ner skärmen och laptopen sätts i viloläget då, väldigt sällan jag helt stänger av.

Har väldigt ont i ögonen, skaver o gör ont. fick ögonsalva utskrivet, har så ont av att lägga saker i mina ögon. ska be min man hjälpa mig ikväll. precs kommit hem efter info om friskola. kommer sen då mitt barn har somnat
  • Licens To Kiss
    Anonym (Hej) skrev 2009-03-18 21:15:34 följande:
    Jag har mobilt bredband. Tycker väl inte de är värt 199:- men jag får ta de här tills att jag kan säga upp skiten och de är borta.
  • Ysta

Fan jag orkar inge mer! Mår skitdåligt... allt är kaos i mitt huvud och det är aldrig tyst därinne!!! Jag har en partner som ljuger för mig hela tiden fast han vet hur svårt jag har att lita på folk och att de två viktigaste orden för mig är respekt och ärlighet. Hur fan orkar man? För just nu vill jag bara lägga mig ner och dö för att få tyst på allt inne i huvudet!

• Licens To Kiss
    Ysta skrev 2009-03-18 22:11:48 följande:
    Fan jag orkar inge mer! Mår skitdåligt... allt är kaos i mitt huvud och det är aldrig tyst därinne!!! Jag har en partner som ljuger för mig hela tiden fast han vet hur svårt jag har att lita på folk och att de två viktigaste orden för mig är respekt och ärlighet. Hur fan orkar man? För just nu vill jag bara lägga mig ner och dö för att få tyst på allt inne i huvudet!
    Kasta ut skitstöveln ur ditt liv.
  • Anonym

Hej såg den här tråden. Jag är 32 år med svår MBD det går inte att översätta till adhd då mbd hade fler kriterier för att räknas som svår så svår adhd är medelsvår MBD.
    Har kommit på att med detta problem kan man inte leva i ett förhållande. Problemet blir att j äldre man blir desto mindre ork har man till att hålla copystrategierna uppe tyvärr.

• Anonym (nyhär)
    Ysta skrev 2009-03-18 22:11:48 följande:
    vet hur det är, man orkar fan inte med sitt eget huvud, provat att meditera har funkat för mig att bara låsa in mig i ett mörkt rum och räkna från 1000 baklänges ner till 0 det stänger huvudet då allt fokuseras på att hålla rätt på talen.
Svar på tråden vuxna med adhd add as