• Licens To Kiss

vuxna med adhd add as

Länk för Föräldrar till barn med ADHD
    beta.familjeliv.se/Forum-3-60/m40166290.html

Länk för Vuxna anhörig till ADHDARÈ
    beta.familjeliv.se/Forum-4-51/m39833594.html

{#lang_emotions_flower} Hej och välkommen till oss. {#lang_emotions_flower}

Vi är ett gäng som håller ihop. Ibland blir vi osams men oftast är vi bara snälla och gulliga {#lang_emotions_innocent} Dela med dig utav dina härliga och skitdagar. härliga och skitdagar.

Välj en signatur då du vill vara anonym.

I min tråd tillåts OT-inlägg.

INFORMATIONSLÄNKAR (ADHD, ADD)
    spexor.homestead.com/files/kriterier.htm
    attention.vgl.se/index.php&task=view&id=37&Itemid=29
    psychcentral.com/addquiz.htm
    www.expressen.se/1.682011
    sv.wikipedia.org/wiki/ADHD
    www.nyfikenvital.org/
    www.adhdforum.se/

INFORMATIONSLÄNKAR (AS)
    aspergerkontakt.mylava.net/
    www.psykologitest.se/test/asperger.php
    sv.wikipedia.org/wiki/Aspergers_syndrom

ALLA MÖJLIGA FUNKTIONSHINDER (CHATT)
    www.klubbfh.se/
    Mamma Flata och Partner
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-12 19:57
    Forum för oss i tråden! Glöm inte att behålla din signatur så du har samma i forumet som här på FL.

vimedadhdaddas.forum24.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-19 16:26
    NY TRÅD!! TYDLIG OCH FINARE!! VÄLKOMMEN IN:

www.familjeliv.se/Forum-11-308/m43990781.html
  • Svar på tråden vuxna med adhd add as
  • ensamhemma

tack alla rara söta....puss o kram

• Licens To Kiss
    ensamhemma skrev 2009-03-27 11:00:58 följande:
    tack alla rara söta....puss o kram
    {#lang_emotions_kiss}

Ta hand om dig själv och varandra.
  • HellviHumle
    ensamhemma skrev 2009-03-27 10:28:10 följande:
    Happy Birthday 2 me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fyller 34 år idag,fast egentligen är jag bara 24 hihihi idag åker vi på en weekend till helsinki och det ska bli så kuuuul att få klä upp sig med nya fina kläder,min man har sett mig i mysdress det senate halvåret. kan inte säga nåt än att jag kan med handen på hjärtat säga att jag mår bra idag,sådär riktigt bra som man bara tror finns i filmer..kraaaamar om alla!
    Grattis! Ha så skojigt.
  • Anonym (Hej)
    Happy Birthday 2 me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fyller 34 år idag,fast egentligen är jag bara 24 hihihiidag åker vi på en weekend till helsinki och det ska bli så kuuuul att få klä upp sig med nya fina kläder,min man har sett mig i mysdress det senate halvåret.kan inte säga nåt än att jag kan med handen på hjärtat säga att jag mår bra idag,sådär riktigt bra som man bara tror finns i filmer..kraaaamar om alla!
    Grattulerar på din fördelsedag. Ät o må väl kram
  • Anonym (Skåne)

Grattis

Happy Birthday 2 me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!fyller 34 år idag,fast egentligen är jag bara 24 hihihiidag åker vi på en weekend till helsinki och det ska bli så kuuuul att få klä upp sig med nya fina kläder,min man har sett mig i mysdress det senate halvåret.kan inte säga nåt än att jag kan med handen på hjärtat säga att jag mår bra idag,sådär riktigt bra som man bara tror finns i filmer..kraaaamar om alla!
  • Malin 74

Har kännt mig så nere ett par dar nu,orkar ingenting.Kommer mig inte för något heller.Ingenting känns roligt,sover inte på nätterna heller.Ångestattacker hela tiden.Har inte orkat vara inne här när jag inte mår bra...

• Licens To Kiss
    Malin 74 skrev 2009-03-27 14:41:38 följande:
    Har kännt mig så nere ett par dar nu,orkar ingenting.Kommer mig inte för något heller.Ingenting känns roligt,sover inte på nätterna heller.Ångestattacker hela tiden.Har inte orkat vara inne här när jag inte mår bra...
    Krya på dig!!
  • HellviHumle

Malin 74 skrev 2009-03-27 14:41:38 följande:

Det går upp och ner. Jag försöker intala mig att det snart går uppåt igen, de gånger det dalar.
    Kram
  • Licens To Kiss

HellviHumle

Visst har du barn?

• HellviHumle
    Himmelkropp skrev 2009-03-27 14:56:16 följande:
    HellviHumle Visst har du barn?
    Jaa, några stycken. Har du inte läst min pres?
Svar på tråden vuxna med adhd add as