Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
. Var själv orolig över sövningen. Hade aldrig blivit sövd innan men det gick bara så bra. Narkosskötaren såg mycket trevlig ut också
. Jag blev nog lite "skadad" här- det är en sådan häftig känsla att bli sövd att jag gärna skulle vilja göra om det!
Söta Nasse har startat en lista. Skriv in erat namn och om det är konsultation eller operationstid ni har närmast i tiden samt vilken klinik. Vill ni som ska operera även skriva vilket inlägg ni funderar på så är det säkert några som är intresserade av det också
31/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi
3,5år sedan Anonym (KKAB) opererad 460cc (B till F) 165cm 60kg
Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)
. I början ser brösten alltid stora ut men sen försvinner svullnaden och sen vänjer man sig också vid storleken.
Uppdaterar:
10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
3,5år sedan, Anonym (KKAB) har gjort: Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg. Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)
Uppdaterar lite mer
10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
171 lång väger mellan 63-65 kilo
3,5år sedan, Anonym (KKAB) har gjort: Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg. Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)
Hej! Jag gjorde en förstoring i Örebro 4 mars och är så nöjd.
Jag väger ca 62 kg
Är 164 cm lång
Jag tog gelehallon 350 cc & 390 cc bakom muskeln.
Började fungera normalt efter ca 2 veckor. Är dock fortfarande spännd på hur de verkligen kommer se ut. Man ser ju inte det färdiga resultatet förrän om 6 månader säger de.
Uppdaterar o fixar listan
10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon bakom muskeln Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
171 lång väger mellan 63-65 kilo
Anonym(NÖJD)
väger ca 62 kg
Är 164 cm lång
Gjorde gelehallon 350 cc & 390 cc bakom muskeln.
Gjordes i Örebro 4/3