• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (75C-D)
    Barnakär skrev 2009-03-23 12:12:23 följande:
    Aaaah. Nyss när jag stod framför spegeln och sminkade mig kom jag överens med mig själv att jag ändå ska vänta över sommaren, jag vill verkligen känna mig 100% säker på att det är det här jag vill göra. Jag vill ha större men jag vill ju vara naturlig. Jag har ju ändå litegrann, jag är inte helt plattbröstad och jag har ju faktiskt fina former på dom. Jag vill gå ner lite i vikt, träna mig lite smalare och så så jag får se hur dom ser ut efter det, hur mycket dom kommer att krympa men vi får se. Jag tror ändå att jag väntar ett tag iallafall. Men jag är fortfarande intresserad av för- och efterbiler!
    Kolla på Victoriakliniken.com de har väldigt bra före och efter bilder på små storlekar
  • Anonym (A till E)
    Barnakär skrev 2009-03-23 09:44:27 följande:
    Ja men nu måste jag ju bara opereras där! Skulle man inte kunna få se före- och efterbilder "A till E" ? Jag skulle verkligen uppskatta det då det här är en sak som ger resultat resten av livet. Jag är redan smal men vill träna mig mer slimmad så för stora är verkligen inte ett alternativ. "På väg till op." Jag ser att du är anonym du med men om du har lust att dela med dig med för- och efterbilder så är du också jättevarmt välkommen! Citadellkliniken verkar verkligen som ett superalternativ! Ni är jättevälkomna att maila mig på [email protected], gärna för- och efterbild och en "sammanställning" på vad ni la i och hur allt gick och kändes och så. Ja, "på väg till op." får väll ta och maila senare!
    Jag ska försöka skicka bilder till dig. Har dock inga aktuella bilder. Man tar mest bilder i början Har tänkt ta nya bilder på min ettårs dag men den är i slutet på april....
    Så smal som du är har jag aldrig varit. Jo,kanske en vecka efter en kur med cambridge men inte mer Jag är annars rätt bred i mig själv. har 83 cm under brösten har jag gör mig.
  • Anonym (A till E)
    Barnakär skrev 2009-03-23 09:50:22 följande:
    Ja just det ja, någon som vet hur dom behandlar kapsellbildning? Om jag skulle få det efter en operation hos dom, hur står dom till det? Och sen, dom skriver väll ut smärtstillande? Jag är superrädd att jag ska vakna och kräkas över hela golvet, skulle vara så jävla pinsamt. Åh vad jag längtar! Går på laser för permanent hårborttagning också så nu börjar man ju faktiskt känna sig lite kvinnligare iallafall och nu, är det bara brösten som saknas! Om jag får extrajobbet jag har sökt om, som jag sägs få svar om nu i veckan, så kommer jag antagligen ta ett lån och göra detta innan sommaren om det inte är allt för lång väntetid och så. Synd att vi inte kunde göra det tillsammans "på väg till op.", hade varit kul att dela erfarenheten på så sätt
    Kapselbildning är väldigt ovanligt nu för tiden tydligen.Kommer faktiskt inte ihåg hur han skulle kompensera detta{#lang_emotions_embarassed}. Var själv orolig över sövningen. Hade aldrig blivit sövd innan men det gick bara så bra. Narkosskötaren såg mycket trevlig ut också Han hade masken lite lätt ovanför min min i näsa o i nästa sekund hörde jag någon ropa mitt namn att allt var klart o gått jättebra. Kommer ihåg att jag-groggy som jag var var tvungen att lyfta på täcket för att titta...{#lang_emotions_laughing}. Jag blev nog lite "skadad" här- det är en sådan häftig känsla att bli sövd att jag gärna skulle vilja göra om det!{#lang_emotions_laughing}
    Du får med dig Panodil o Tramadol hem från Citykliniken.
  • Anonym (A till E)
    Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-23 09:54:48 följande:
    Hej! Va skönt att läsa att ni har klarat er relativt bra precis efter operationen. Jag ska göra min på fre, och är grymt nervös över hur det ska kännas när jag vaknar upp och hur bilfärden hem ska gå (har en timmes väg ungefär). Min kollega har skrämt upp mig och beskrivit det som det värsta hon gjort nånsin och sitta i en skumpande bil i en timme efteråt. Här verkar ni ju både ha åkt buss o varit ute o fotat efteråt
    Ärligt talat- jag är glad att jag fick sova en natt på kliniken. Inte för att jag hade speciellt ont med alla mediciner jag hade i kroppen men skönt att de höll koll på mig så att det inte blev några komplikationer. Jag hade tydligen varit en "mönsterpatient" som krävde väldigt lite smärtstillande
    Att köra bil....Tja, jag satte mig bakom ratten efter en vecka men jag fick snällt gå ur den snabbt igen. Att växla  till 1:an o 2:an, att trycka in nyckeln i tändningslåset när man startar är sådant man tar för givet i normalfall men INTE när man är nyopererad...
  • Anonym (KKAB)

Söta Nasse har startat en lista. Skriv in erat namn och om det är konsultation eller operationstid ni har närmast i tiden samt vilken klinik. Vill ni som ska operera även skriva vilket inlägg ni funderar på så är det säkert några som är intresserade av det också

31/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi
    3,5år sedan Anonym (KKAB) opererad 460cc (B till F) 165cm 60kg

Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)

• Anonym (A till E)
    Barnakär skrev 2009-03-23 10:53:11 följande:
    "På väg mot op." Nej, jag är fortfarande på planeringsstadiet, pengarna som är största problemet just nu, får se nu i veckan om jag fått extrajobbet vilket jag hoppas, då kanske man kan ta ett lån och inviga dom nya brösten i bikini i sommar! Någon som vet när man får börja använda t.ex. bikini och vanlig bh efter en operation hos Citadellkliniken? Förstoring via armhålan? Jag håller med! Jag känner att jag hellre får mindre byst än väntat än större byst.
    Man får använda en special "tortyr BH" och ett bröstband den första tiden för att forma brösten. Dessa används dygnet runt i ca 4 veckor tror jag det var...Minnet sviktar såhär långt efter....{#lang_emotions_embarassed}. I början ser brösten alltid stora ut men sen försvinner svullnaden och sen vänjer man sig också vid storleken.
  • Anonym (KKAB)

Uppdaterar:

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm

3,5år sedan, Anonym (KKAB) har gjort: Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg. Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)

• MammasÄlsklingar

Uppdaterar lite mer

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
    171 lång väger mellan 63-65 kilo

3,5år sedan, Anonym (KKAB) har gjort: Bröstförstoring, 460cc (B(C) till F) 165cm 60kg. Skrev in mig på listan jag också då ni kanske har frågor :)

• Anonym (NÖJD)

Hej! Jag gjorde en förstoring i Örebro  4 mars och är så nöjd.

Jag väger ca 62 kg
    Är 164 cm lång
    Jag tog gelehallon 350 cc & 390 cc bakom muskeln.

Började fungera normalt efter ca 2 veckor. Är dock fortfarande spännd på hur de verkligen kommer se ut. Man ser ju inte det färdiga resultatet förrän om 6 månader säger de.

• MammasÄlsklingar

Uppdaterar o fixar listan

10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon bakom muskeln Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm
    171 lång väger mellan 63-65 kilo

Anonym(NÖJD)
    väger ca 62 kg
    Är 164 cm lång
    Gjorde gelehallon 350 cc & 390 cc bakom muskeln.
    Gjordes i Örebro 4/3

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"