Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Någon som vet en bra klinik runt stockholmsområdet där man kan göra bröstförstoring? Någon med egna erfarenheter?
Ah, jag tänkte mer generellt. Känns det verkligen som att man har ett främmande föremål innanför brösten, känner man inlägger precis under huden, som att det bara ligger någonting tunt över eller har man faktisk lite kött och känsel? Hehe, hoppas ni förstår!
Ska jobba nu i sommar och spara varenda peng! Vad vad det för någonting om ris jag uppfattade tidigare i tråden?
Ja för jag har fastnat för www.plastikinstitutet.se/ som har superfina före- och efterbilder och har nu nästintill bestämt mig för en konsultion hos dom trots att dom ligger på pass långt borta från Stockholm. Har också nästintill bestämt mig för att gå via armhålan, ärr är verkligen ingenting för mig och plastikinstitutet har aldrig haft några infektioner och liknande enligt deras hemsida och i priset ingår även en "kapselförsäkring" så att om det blir en kapselbildning (som dom har 1 på 300) så erbjuder dom att ordna det gratis.
Så, 2 dl okokt ris i varje bh motsvarar storlek, motsvarar det även vikt? Och föresten, vart vänder man sig om man vill veta hur många "anmälningar" eller "anmärkningar" kirurgen har?
Barnakär:
Om du ändå ska åka till Malmö, kolla på www.citadellkliniken.com/. Jag har själv ännu inte gjort op, då ekonomin inte riktigt tillåter det ännu... Men jag var på konsultation hos Peter för snart ett år sedan och fick verkligen förtroende för honom och kliniken.
Resultaten gillar jag ju självklart också.
Så jag måste maila alternativt ringa, be dom ta fram kopior och sen åla förbi för att hämta upp dom? Ingen som har lust att rabbla upp allt i telefon?
Eller ja, vi får hoppas att dom inte har SÅ mycket att berätta om honom!