Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
mitchi- ser det ut så på dig oxå alltså?
Är det nån som har hört om nån som gjort en om op? tex efter kapselbildning? har de beskrivit hur det känns efter op..gör det lika ont som när man lägger in implantaten? Jag tycker nämligen att smärtan veckan efter min första op var det värsta jag upplevt!!! och läkaren sa igår att det KOMMER att göra ont igen. Jag försöker dock att hoppas att dt inte kommer göra LIKA ont. Jag menar, huden behöver ju inte tänjas ut denna gång. Däremot så kommer han ju att plocka ut implantaten o skapa en till ficka innan han placrar in implantaten igen. samt kommer lossa på mina muskelfästen och sy ner mot revbenen hårt. Så visst förstår jag att smärtan kommer finnas där..men TROR /har ni hört att det kommer göra LIKA ont??? *klamrar mig fast vid hoppet*
Anonym (xlnt) skrev 2009-05-20 10:32:04 följande:
Anonym (ledsen)
Det borde ju inte göra lika ont andra gången för nu är man ju redan uttänjd och du ska väl ha samma storlek? Det kommer gå fint, tycker att du ska fortsätta intala dig att de inte kommer göra så ont, för smärtan är någonting du får ta itu med då.
Lycka till!
det går inte att komma in än. blir galen.
jag kommer in..här menar du?
plastikkirurgiforum.se/
jaha..du menar logga in..trodde ni menade sidan..
rippling (vågbildning ) jag har det och undrar hur man får bort det,
kan man få det utav ammning, eller för att man gått ner i vikt, eller blir det bara så. kan man få en billigare op på den klinik man gjorde dom på, det va ju 2 års sen jag gjorde dom
undrar vad ni tycker om mellanprofil? alltså mellanting mellan nomaöl och hög. var ho s cosmo på citadell och han tyckt ejag kunde ta 275cc nomrla profil. projektion 3,8 och omkrets 12,2 eller 300cc mediumprofil 4,4 proj men samma bas, alltså 12,2. hur hade ni tänkte? vad kommer skillnaden bli? vilket ser mest naturligt ut tycker ni?
Anonym (wizzor) skrev 2009-05-23 05:12:37 följande:
Guuud igår skulle jag till kliniken välja stl profil osv.
Jaha jag hade med en bild så som jag vill ha.
O min kirurg sa att då måste jag fylla 500 cc high profile?
Jag har 75C nu häng ska även lyfta.
Men hon på foto har inte ens high profile.
Jag var så ställd.. vad tror ni? Blir dom inte enorma då? Hon sa att d skulle bli en E kupa
Kan någon förklara för mej vad high, medium och low profile betyder..
Anonym (8 juni) skrev 2009-05-26 20:59:58 följande:
Tack för era svar!
Pratade med min kirurg o tydligen e mina bröst så tomma spec upp till därför måste vi ta high profile
jag har ju 500 fast mellan profil och mina är inte så jätte stora, tycker att mina är lagom.