• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • Anonym (På väg mot op.)
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-26 08:24:45 följande:
    Stoor C men jag ska både lyfta o fylla brösten .. så ja jag vill att d fyller ut ordentligt *S*
    känns det rätt för dig tycker jag helt klart att du ska köra på 400, det är ju bara du som vet vad som känns bäst och vad du är ute efter
    jag hoppas vi blir nöjda hela högen med våra boobisar.
    jag läääängtar!
  • MammasÄlsklingar

Anonym (På väg mot op.) skrev 2009-03-26 08:31:32 följande:

känns det rätt för dig tycker jag helt klart att du ska köra på 400, det är ju bara du som vet vad som känns bäst och vad du är ute efter jag hoppas vi blir nöjda hela högen med våra boobisar.jag läääängtar!
    Me 2 går bara o väntar nu .. jag ska ju fylla lyfta gör en full buk op så jag längtar till min nya kropp *S*
  • Anonym (HM)

Anonym (KKAB) skrev 2009-03-25 22:07:47 följande:

Sådär, nu har jag skickat bilderna så som jag lovade :)
    Åhh, tack så jättemycket!!
    Dom såg jätte fina ut!
  • Söta Nasse

mammasälsklingar

får jag fråga vad en sån operation går på? Får man något paketpris när man gör allt samtidigt? Är det inte jobbigt efteråt om man gör allt samtidigt. Fast det kanske är bättre att lida lite extra en gång än att behöva lida 2 gånger. och bara att få se fram emot en snygg kropp gör det ju värt smärtan efteråt

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • MammasÄlsklingar

Söta Nasse skrev 2009-03-26 16:14:18 följande:

mammasälsklingar
    får jag fråga vad en sån operation går på? Får man något paketpris när man gör allt samtidigt? Är det inte jobbigt efteråt om man gör allt samtidigt. Fast det kanske är bättre att lida lite extra en gång än att behöva lida 2 gånger. och bara att få se fram emot en snygg kropp gör det ju värt smärtan efteråt
    precis skönt o ha allt gjort direkt.. japp ett paketpris får jag 100.000 då e det lyft silikon .. stor buk och fettsugning i det priset.
    Man brukar ofast känna av 1 operation tex bara brösten när man gör båda dom op.
    Men visst kommer det bli jobbigt men helt klart värt det
  • Anonym (KKAB)

Om du nyss gjort din op. kan jag nästan med säkerhet säga att dem kommer bli större när bröstmuskeln "släpper till", brukar ta någon vecka :)

Anonym (xlnt) skrev 2009-03-25 23:13:02 följande:

Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-25 22:04:42 följande:
    Jag opades i måndags, lade in 375/400 och hade en b-kupa. Verkar landa på en liten d-kupa. Mina är verkligen inge jättebröst utan snarare lite för små, hade jag valt om idag så hade jag tagit större. Så ja, mitt råd är 425 då ;)
  • Anonym (xlnt)

Anonym (KKAB) skrev 2009-03-26 18:30:35 följande:

Om du nyss gjort din op. kan jag nästan med säkerhet säga att dem kommer bli större när bröstmuskeln "släpper till", brukar ta någon vecka :) Anonym (xlnt) skrev 2009-03-25 23:13:02 följande:
    Haha skönt att höra, ger jag inte upp hoppet än då :D
  • Anonym (KKAB)

Då är tråden tillbaka då :)

Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"