• Anonym (HM)

Forts "ni som gjort en bröstförstoring"

Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..

• Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 07:53:55 följande:
    Jag hittade faktiskt en amerikans sida där man kunde lägga ut en bild på sig själv och så fick folk donera pengar till ens bröst. Sen vill dem som donerar säkert se en bild på resultatet, men det kan det ju vara värt. Man behöver ju inte lägga ut avklädda bilder. Men det kan ju kanske ta lite tid att få ihop hela summan, men om man dessutom sparar själv så finns dem ju i alla fall inom den närmsta tiden. Hittade en länk på youtube, men den går säkert att hittta om man söker på google. Tror att den hette nått liknande freeimplants eller  freebrestsurgery eller liknande använder ni kokt eller okokt ris?
    haha..tror dem visade det på Oprah el Dr Phil för några månader sedan..
    Akiim är mitt liv 071004
  • MammasÄlsklingar
    TereseA skrev 2009-03-20 09:02:41 följande:
    haha..tror dem visade det på Oprah el Dr Phil för några månader sedan..
    Rätt smart ..
  • TereseA
    MammasÄlsklingar skrev 2009-03-20 09:05:32 följande:
    Rätt smart ..
    ja..ja anser inte det är så fel..man tar nog bara bild på brösten..ingen vet hur man ser ut för övrigt....(tror jag)tänk att det finns sådana människor som betalar..säkert sliskgubbar som vill se bröst{#lang_emotions_laughing}
    Akiim är mitt liv 071004
  • Söta Nasse

thereseA
    den sidan jag menade så var det bara ansiktsbild på tjejerna. sedan var det några som hade visat lite mer efteråt, men inget helnaket utan då med bh

♥ Renoveringen är igång redan ♥
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 10:10:17 följande:
    thereseA den sidan jag menade så var det bara ansiktsbild på tjejerna. sedan var det några som hade visat lite mer efteråt, men inget helnaket utan då med bh
    jaha ok
    Akiim är mitt liv 071004
  • Anonym (HM)

Jenny Güzel skrev 2009-03-19 23:02:34 följande:

Nee... har inte dem på nätet nånstans.. hade dem i en mapp här på familjeliv men tog bort dem :)maila mig om du vill ha bilder: [email protected] kram
    Kan jag få se om jag mailar dig??
    Så kul att jämföra!
  • TereseA
    Söta Nasse skrev 2009-03-20 10:17:21 följande:
    här är sidan myfreeimplants.com/index.asp
    men hur vet dem att pengarna går till implantat?..det kan dem ju inte veta..dem kanske köper andra saker..
    Akiim är mitt liv 071004
  • Anonym (mars)
    mitchi skrev 2009-03-18 15:22:28 följande:
    det kostar mera. föer det e tydligen jobiggare och mera a´vancerat att byta än att bara lägga in.
    Frågan avser Victoriakliniken speciellt...så jag vet inte om ditt svar stämmer...
Svar på tråden Forts "ni som gjort en bröstförstoring"