Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Catya, du sa att du jobbade där? *blinkblink*
Den där Citadellkliniken verkar ju grym! Verkar faktiskt mer seriösare och bättre! Har inte kikat så nära på dom eftersom jag trodde att dom bara gick in via bröstvecket men dom går ju i främsta hand in via armhålan som jag vill!
Hur "fake" känns ett par sillisar att känna på? Jag skulle antagligen välja att lägga in "bara" 200 - 250 då jag inte tror att större skulle passa min kroppstyp då jag är rätt så lång, vill att det ska se naturligt ut, tycker detsutom inte att stora bröst är snyggt.
Är det någon här inne som föresten har gjort en bröstförstoring via armhålan? Hur var smärtan dom närmaste dagarna efter op? Och är det någon som vet hur det fungerar med det allra vanligaste vardagliga sakerna så som deoderant och dusch?
Jag börjar nu bli mer och mer säker på att jag vill göra det här! På Citadells hemsida kan ni se för- och efterbilder. Jag har som den första tjejen fast lite lite mindre byst men det är inte allt för stor skillnad, likadana i formen också. Hon verkar ha fått riktigt bra resultat, dock skulle jag inte vilja ha så stora så som hon valde att ha, lite mindre ex. 250g.
Jag vill göra det här för att jag vill känna mig mer kvinnlig. Jag är nästan 180 cm lång, har storlek 41-42 i skor och är bredaxlad och ja, småbystad. Visst passar jag som småbystad men jag har lågt självförtroende och känner mig inte snygg någonstans. Jag vill känna mig säker i bikini och jag vill kunna köpa snygga klänningar som faktiskt sitter bra upptill!
Det enda som får mig att tveka är faktiskt att jag fortfarande vill känna mig naturlig men tyvärr så har jag ju inte den naturliga kropp jag känner att jag vill ha. Jag är även rädd att dom ska kännas så främmande samtidigt som jag vet att jag skulle älska dom! Jag är även lite osäker på andra runt omkring, att folk kommer dömma en. Jag ser riktigt bra ut (ursäkta för att jag låter så självsäker men jag vet att jag ser bra bra ut..) och jag är även rädd för att killar generellt bara skulle försöka blåsa en, att man skulle ses som en blåst bimbo..
jag gjorde mina 29 dec...
Jag har opererat mig på Citadellkliniken för snart ett år sedan.
Kan verkligen rekomendera denna kliniken då den verkligen var super! Konsultationen var i Malmö men operationen var i Landskrona. Peter Cosmo som var min läkare var verkligen proffsig. Kliniken i Landskrona är som ett hälsohem.Så fint och så trevlig personal. Lite trisst att åka hem dagen efter pga detta
Jag kände mig riktigt bra dagen efter. Då kliniken låg så fint o jag är fototokig så stack jag ut innan jag blev hämtad för att ta lite kort.Nyopererad o fotar för fullt...Konstiga människa! Det jobbiga var att öppna dörrarna. De var tunga o de kändes lite trots att jag var väl sederad. När jag sen blev hämtad så bar jag ner min övernattningsväska själv. Detta såg Peter o ryckte genast väskan ifrån mig för att hjälpa mig att bära den
Jag har 400 cc gelehallon under muskeln. I början kunde jag bara bära ett mjölkpaket o inte lyfta armarna. Var hemma 3 veckor från jobb o det kändes jättebra. Värsta dagarna var typ dag 3-7.
Nu har jag jättesnygga bröst med snygg klyfta och jag är helnöjd. De känns verkligen som mina egna.