Forts "ni som gjort en bröstförstoring"
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Startar en ny tråd eftersom att den förra gick ut..
Anonym (nya bröst på fre) skrev 2009-03-23 09:54:48 följande:
"På väg mot op."
Nej, jag är fortfarande på planeringsstadiet, pengarna som är största problemet just nu, får se nu i veckan om jag fått extrajobbet vilket jag hoppas, då kanske man kan ta ett lån och inviga dom nya brösten i bikini i sommar!
Någon som vet när man får börja använda t.ex. bikini och vanlig bh efter en operation hos Citadellkliniken? Förstoring via armhålan?
Jag håller med! Jag känner att jag hellre får mindre byst än väntat än större byst.
Jag gjorde en bröstförstoring i december 08. Gjorde dom på Proforma clinic i sthlm av Michael Olenius.
La in 320/350 cc framför muskeln.
Var ganska nöjd i början även om jag gärna hade velat ha lite större, de vill jag iofs fortfarande.
MEN.... Jag trivs inte alls med att ha dom framför! De är bubblor och kanter och dom ändrar form om man trycker på kanten längst ner. när jag har hela handen på brösten och klämmer så åker inlägget runt som en hal tvål.
För några nätter sen vaknade jag och kände att ena inlägget hade vänt på sig, så den platta sidan var lixom utåt om ni fattar. Asäckligt. så jag fick sätta mig upp och vända tillbaks de igen.
Någon som har gjort en omoperation och flyttat implantatet???
AlexXx
Urrs det där lät inte härligt! Varför valde du att lägga inläggen utanpå muskeln?
Om jag skulle ringa idag och säga att jag vill komma på en konsultation så fort som möjligt, när skulle jag få komma? Och efter jag varit på konsultation, hur lång tid får man vänta ungefär tills operationen sker?
Min kirurg tyckte att jag skulle ha framför för han trodde de skulle bi snyggast och bröstvårtorna skulle inte peka neråt som han trodde dom skulle göa om han la bakom.. hmm..
Proforma har ju 2 kirurger, Kalle och Michael.. duktiga båda två.
så där är kan man få tid väldigt fort. Jag fick göra de redan vecka efter konsultationen om jag hade velat. Och konsultationstid fick jag väldigt snabbt oxå.
nej usch det låter inte alls trevligt, därför ska jag lägga mina bakom muskeln, det är dessutom det som ser mest naturligt ut.
om du ringer idag får du antagligen en tid runt 20 april, sen ungefär en månadsväntetid till operation, men du får ju naturligtvis bestämma själv när du vill opereras, om en senare tid skulle passa tror jag, jag ville ju givetvis ha min så fort som möjligt
men det beror ju helt på när dom stänger för sommaren
Aaaah. Nyss när jag stod framför spegeln och sminkade mig kom jag överens med mig själv att jag ändå ska vänta över sommaren, jag vill verkligen känna mig 100% säker på att det är det här jag vill göra. Jag vill ha större men jag vill ju vara naturlig. Jag har ju ändå litegrann, jag är inte helt plattbröstad och jag har ju faktiskt fina former på dom. Jag vill gå ner lite i vikt, träna mig lite smalare och så så jag får se hur dom ser ut efter det, hur mycket dom kommer att krympa men vi får se. Jag tror ändå att jag väntar ett tag iallafall. Men jag är fortfarande intresserad av för- och efterbiler!
31/3 Söta Nasse Konsultation kosmetisk kirurgi
10/6 MammasÄlsklingar ska göra : Bröst lyft ,sätta in silikon Ca 350-400 har nuC kupa,Full buk op och fettsugning på Strandkliniken i sthlm